گل های پرسپولیس به پیکان | ویدئو

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با انجام دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس پیگیری شد که طی آن، شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند و همچنان در کورس بالانشینان جدول رده بندی باقی بمانند.

حجم ویدیو: 2.05M | مدت زمان : 00:00:26
حجم ویدیو: 2.05M | مدت زمان : 00:00:26
پرسپولیس موفق شد در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک از سد پیکان عبور کند.
 
یک روز بعد از آنکه استقلال در ورزشگاه آزادی موفق شد سپاهان را شکست دهد و ۲۰ امتیازی شود، پرسپولیس هم با برتری برابر پیکان نوار تساوی‌های دو هفته اخیرش را پاره کرد و حالا با ۱۹ امتیاز به یک قدمی تیم استقلال در صدر جدول رسیده است. این برد در شرایطی برای سرخپوشان تهرانی به دست آمد که آن‌ها ابتدا با گل‌های مهدی عبدی و عیسی آل کثیر از رقیب پیش افتادند، ولی در دقایق انتهایی دیدار، داور، اعلام ضربه‌ای پنالتی مشکوک به ضرر پرسپولیس کرد که با اعتراض گسترده بازیکنان این تیم مواجه شد.

 

مان اتفاق باعث اعلام ۷ دقیقه وقت اضافی شد که پرسپولیس در همین مدت توسط علی شجاعی به گل سوم هم رسید تا نهایتا این دیدار با برتری پرسپولیس در این بازی حساس و نفس گیر همراه شود. پرسپولیس که پیش از این هم کارنامه خوبی برابر پیکان در جدال‌های لیگ برتری داشت برای بیست و سومین بار این تیم را در همین رقابت‌ها از پیش رو برداشت تا با بردی شیرین به مصاف ویستاتوربین در رقابت‌های جام حذفی برود.

گل های پرسپولیس به پیکان 

(مهدی عبدی - دقیقه 18): پاس مهدی ترابی در محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید و او شوت خود را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به دست نادر محمدی در درون دروازه قرار گرفت. باتوجه به اینکه شوت عبدی در چارچوب بود، گل به نام او ثبت خواهد شد.

ویدئویی از لحظه گل اول پرسپولیس به پیکان توسط مهدی عبدی در دقیقه 17 را ببینید.

گل دوم پرسپولیس (عسی آل کثیر - دقیقه ۶۴): امید عالیشاه در سمت راست صاحب توپ شد و پس از نگاه به محوطه جریمه توپ را به داخل محوطه ارسال کرد تا عیسی آل کثیر با ضربه بغل پا گل دوم تیمش را بزند.

ویدئویی از گل دوم پرسپولیس به پیکان توسط عیسی‌آل‌کثیر در دقیقه ۶۴ را ببینید.

علی شجاعی بازیکن تعویضی پرسپولیس در دقیقه ۹۵ موفق شد گل سوم سرخپوشان را وارد دروازه پیکان کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4331

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر