ترس سرمربی حاشیه‌دار از بازی مقابل پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید بازی مقابل پرسپولیس مثل یک شمشیر دو لبه است و می‌تواند برای تیمش دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد.

ترس سرمربی حاشیه‌دار از بازی مقابل پرسپولیس

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید بازی مقابل پرسپولیس مثل یک شمشیر دو لبه است و می‌تواند برای تیمش دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که خدمت عزیزان هستم. قطعا پرسپولیس یکی از شناخته‌ شده‌ترین تیم‌هاست. جایگاه این تیم در جدول مشخص است و در ۴ بازی گذشته گلی نخورده است. به نظر من بیرانوند از نظر ساختار دفاع و شخصیتی به پرسپولیس کمک کرده است. این تیم صدرنشین جدول است و خوشحالم که با یکی از بهترین پرسپولیس‌های چند سال اخیر برخورد کرده‌ایم.

او افزود: من هیچ وقت دنبال بهانه‌جویی نیستم و دوست ندارم با تیمی که با بهانه‌ها و شرایط نامطلوب به میدان رفته است بازی کنم اما پرسپولیس در بهترین شرایط خود قرار دارد. از تیم خودم راضی هستم. بازیکنان غیر از بازی با صنعت‌نفت، از انتظارات من بهتر عمل کردند. دوست دارم بازیکنان به این باور برسند که می‌توانند کارهایی انجام دهند که قابل تصور نیست. بازی فردا یک شمشیر دو لبه است. می‌توانیم از این بازی، دستاوردهای خوبی برای آینده خود داشته باشیم. اعتقاد من بر این است که بازی با تیم‌های بزرگ لیگ، می‌تواند احترام و شخصیت برای ما بیاورد. امیدوارم شاهد یک بازی خوب از جانب هر دو طرف باشیم و تیمی که لیاقتش را دارد، پیروز میدان شود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39522

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر