غیبت وریا غفوری؛ تنبیه انضباطی یا مصدومیت؟

دوری چند هفته‌ای وریا غفوری از تمرینات استقلال باعث ایجاد شایعاتی پیرامون غیبت این بازیکن شده است.

غیبت وریا غفوری؛ تنبیه انضباطی یا مصدومیت؟

دوری چند هفته‌ای وریا غفوری از تمرینات استقلال باعث ایجاد شایعاتی پیرامون غیبت این بازیکن شده است.

 وریا غفوری که در بازی مقابل صنعت نفت آبادان به علت مصدومیت در اواسط بازی زمین مسابقه را ترک کرد، چند هفته‌‌ای را به دور ترکیب اصلی آبی‌پوشان سپری کرده است.

بعد از دوری طولانی مدت غفوی چند کانال تلگرامی با منتشر کردن کلیپی از مصاحبه وریا غفوری مربوط به اعتراض وی به شرایط حال حاضر خود، غیبت چند هفته‌ای غفوری را به اختلاف این بازیکن با فرهاد مجیدی ربط می‌دهند.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد: متأسفانه من خودم این روزها در شرایط فوق‌العاده سختی فوتبال بازی می‌کنم، هم داخل تیم و هم بیرون تیم فشارهای عجیب و غریبی روی من است. ان‌شاءالله بتوانم از این روزهای سخت عبور کنم و شرایط خوبی پیدا کنم و در شرایط نرمالی فوتبال بازی کنم.

غفوری درباره اینکه آیا بهتر نیست درباره شرایط سختی که می‌گوید بیشتر توضیح بدهد، گفت: اگر لازم باشد در هفته‌های آینده بیشتر توضیح می‌دهم، اما شرایط خیلی سختی دارم و این مسئله خیلی عجیب است.

وی در واکنش به این سؤال که آیا این مسئله به کادر فنی مربوط است، سکوت کرد و پاسخی به سؤال نداد.

اما شواهد نشان می‌دهد که وریا غفوری از ناحیه دوقلو پای خود آسیب دیده و در این روزها مشغول مداوای پای مصدوم خود است. بنا بر اعلام باشگاه استقلال هم این بازیکن سه هفته دیگر از تمرینات به دور خواهد بود و بازی حساس آبی‌پوشان مقابل سپاهان را هم از دست داده است.

فرهاد مجیدی هفته پیش در این باره گفت :وریا در بازی با پرسپولیس واقعا به درد ما می‌خورد و با توجه به اینکه شرایط بدنی خوبی داشت و بازی با صنعت نفت هم فوق‌العاده بازی کرد ولی متاسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند جایگزین وریا شوند.

این بازیکن حتی در هفته گذشته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شد و در جلسه‌ای با سرمربی استقلال گزارشی را از میزان مصدومیت خود به فرهاد مجیدی ارائه کرد تا به نوعی هم به شایعات اختلاف خود را با مجیدی پایان داده باشد.

منبع: شفقنا ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3902

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر