ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم | سورپرایز یحیی

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر درحالی به مصاف آلومینیوم می‌روند که هنوز موفق به گلزنی در این رقابت‌ها نشده‌اند ضمن اینکه سرخ‌پوشان در ۲ بازی قبلی خود برابر تیم اراکی در این شهر با شکست مواجه شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم | سورپرایز  یحیی

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر درحالی به مصاف آلومینیوم می‌روند که هنوز موفق به گلزنی در این رقابت‌ها نشده‌اند ضمن اینکه سرخ‌پوشان در ۲ بازی قبلی خود برابر تیم اراکی در این شهر با شکست مواجه شده است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه از ساعت ۱۹ مقابل آلومینیوم در اراک صف‌آرایی می‌کنند.

پرسپولیس فصل جدید را خوب شروع نکرده و اوضاع طوری پیش رفته که بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن و فولاد، کادرفنی این تیم به شکل زودرس متحمل انتقادات زیادی شده است. وقتی شرایط را با فصل گذشته مقایسه می‌کنیم، اوضاع بدتر هم می‌شود؛ جایی که قرمزها از ۶امتیاز در ۲هفته ابتدایی به ۲امتیاز رسیده‌اند و شانس‌های گلزنی‌شان هم از عدد ۱۴به ۵کاهش یافته است. همه اینها یعنی اوضاع روبه‌راه نیست و در عین حال همه منتظرند ببینند بالاخره طلسم گلزنی قرمزها توسط کدام بازیکن شکسته خواهد شد.

با وجود در اختیار داشتن برترین پاسورهای فصل گذشته، پرسپولیس هنوز موقعیت‌های چندانی نساخته و موفق به گلزنی نشده است. حالا باید دید در بازی با آلومینیوم بالاخره نخستین گل قرمزها ثبت خواهد شد یا نه. مهدی عبدی که ۲هفته ناامیدکننده را پشت سر گذاشته، یکی از گزینه‌های گلزنی است، هرچند شاید فیکس نباشد. حامد پاکدل هم که در همین آلومینیوم درخشید و به پرسپولیس پیوست، بعد از بهبودی از مصدومیت می‌تواند امیدوار به زدن نخستین گل فصل سرخ‌ها باشد. هرچند بیشتر نگاه‌ها به یورگن لوکادیا دوخته شده؛ بازیکنی که بعید است فیکس باشد اما احتمالا به‌عنوان مهره ذخیره به میدان خواهد رفت و اگر نخستین گل فصل قرمزها را او بزند، عیش هواداران بابت این خرید کامل خواهد شد.

اما یحیی گل محمدی امروز احتمالا تیمش را با یکی دو تغییر مهم به مصاف آلومینیوم خواهد فرستاد.

در بازی امروز علیرضا بیرانوند همچنان درون دروازه سرخ ها خواهد بود و امیدوار است تا سومین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.

در خط دفاعی پورعلیگنجی به دلیل محرومیت غایب بزرگ پرسپولیس است. بنابراین گولسیانی و فرجی همچنان زوج خط دفاعی سرخ ها را تشکیل خواهند داد. در سمت راست اسماعیلی فر همچنان گزینه اول یحیی است اما در جناح چپ با توجه به انتقاداتی که از سرمربی پرسپولیس در خصوص استفاده نکردن از احمدی شده انتظار می رود این بازیکن امروز به عنوان مهره ثابت به میدان برود.

خط میانی سرخ‌ها امروز تغییر خاصی نخواهد کرد و سرلک و کامیابی نیا همچنان به عنوان دو هافبک دفاعی در کنار رفیعی و صادقی به میدان خواهند رفت.

اما در فاز هجومی احتمالا تغییر در ترکیب پرسپولیس وجود دارد. مهدی ترابی در این نقطه از زمین به عنوان بازیکن آزاد حضور خواهد داشت و باید دید انتخاب یحیی برای مهاجم نوک سرخ ها کدام بازیکن خواهد بود. مهدی عبدی در دوبازی قبلی موفق نشد تا گلزنی کند و گفته می شود احتمال دارد سرمربی پرسپولیس برای این بازی از لوکادیا به عنوان مهاجم اصلی استفاده کند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت گل محمدی آیا از این ستاره هلندی به عنوان سورپرایز خود در اراک رونمایی خواهد کرد یا نه.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم

بیرانوند-فرجی-گولسیانی-اسماعیلی فر- احمدی-سرلک-کامیابی نیا-رفیعی-صادقی-ترابی-لوکادیا(مهدی عبدی)

 

منبع: همشهری آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37896

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر