یحیی گل محمدی :به این تیم امید زیادی دارم

خوشبختانه هرجا می‌رویم هواداران زیادی داریم به ویژه در اراک که یک شهر تقریباً پرسپولیسی‌ است. فوتبال بازی کردن با حضور هواداران لذت بیشتری دارد و امیدواریم همه مسابقات با حداکثر ظرفیت ورزشگاه برگزار شود.

یحیی گل محمدی :به این تیم امید زیادی دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل محرومیت از هواداران احساس دوری می‌کردم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: ابتدا از همه هواداران پرسپولیسی در اراک که ما را مورد لطف خودشان قرار دادند و استقبال خیلی خوبی از ما داشتند تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم پس از مدت‌ها رودر رو با هواداران عزیزمان صحبت می‌کنم. به دلیل اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داد و سبب محبوبیت من شد از هواداران احساس دوری می‌کردم ولی خدا را شکر با رفع محرومیت می‌توانم بار دیگر در خدمت آنها باشم.

وی افزود: سومین بازی لیگ ما است اما متأسفانه در دو بازی قبلی نتوانستیم بردی به دست آوریم و امتیازات مهمی را از دست دادیم. در شروع لیگ از دست دادن امتیازها کار ما را سخت خواهد کرد. البته دو دیدار قبلی نکات مثبتی هم داشت که مهم‌ترین آن باز نشدن دروازه پرسپولیس و گل نخوردن بود. این موضوع امتیاز مثبتی برای ما است و همین که کمترین موقعیت را به حریف دادیم نشانه خوبی برای قهرمان شدن است. بازی فردا برای ما واقعاً مهم است و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مقابل تیمی بازی داریم که همیشه در خانه خودش خوب بازی می‌کند. مهدی رحمتی تیم خوبی را جمع و جور کرده است که تاکتیکی بازی می‌کنند. آلومینیوم از تیم‌های خوب لیگ ما است و از بازیکنانم می‌خواهم فردا تمرکز خیلی بالایی داشته باشند زیرا کسب سه امتیاز برای ما خیلی مهم و حیاتی است. اگر بخواهیم در شروع لیگ اینگونه امتیاز از دست بدهیم کار ما برای قهرمان شدن سخت می‌شود. تیم و مجموعه خوبی داریم همه بازیکنان و مجموعه عوامل باشگاه در تلاش هستند نتایج خوبی برای هواداران رقم بخورد.

گل‌محمدی عنوان کرد: نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشتیم و برای رسیدن به هماهنگی بیشتر احتیاج به بازی‌های بیشتری داریم. من به این تیم امید زیادی دارم. بازیکنان جذب شده ابتدا به خاطر پرسپولیس و به عشق این تیم وارد شدند که این موضوع جای خوشحالی دارد. همه بازیکنان قدیمی نیز عاشق پرسپولیس هستند. تیم هماهنگ و بازیکنان خوب و با شخصیتی داریم. فقط از آنها می‌خواهیم برای بازی فردا شخصیت قهرمانی خودشان را نشان بدهند. تا هدف اصلی‌شان بازی خوب و کسب سه امتیاز باشد.

وی در مورد اخبار مطرح شده مبنی براینکه بخشش هواداران آلومینیوم برای بازی فردا منوط به نظر مدیران پرسپولیس است و حتی شنیده شده مدیرعامل این باشگاه موافقت به حضور هواداران را به در اختیار گرفتن ۵۰ درصد ظرفیت باشگاه منوط کرده است، توضیح داد: رضا درویش با من در مورد حضور هواداران صحبت کرد. من اصلاً وارد جزئیات نشدم و فقط گفتم بازی حتماً با حضور هواداران باشد. از اینکه چند درصد از ورزشگاه در اختیار میزبان یا مهمان باشد اطلاعی ندارم. برای لذت بردن هواداران فوتبال بازی می‌کنیم. فرقی بین هواداران دو تیم نیست مردم حق دارند فوتبال را از نزدیک ببینند. به ویژه تیم میزبان دوست دارد از میزبانی خودش استفاده کند. این حق همه تیم‌های شهرستانی است که از میزبانی خودشان استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه هرجا می‌رویم هواداران زیادی داریم به ویژه در اراک که یک شهر تقریباً پرسپولیسی‌ است. فوتبال بازی کردن با حضور هواداران لذت بیشتری دارد و امیدواریم همه مسابقات با حداکثر ظرفیت ورزشگاه برگزار شود.

گل‌محمدی درباره شکست شدن تابوی حضور بانوان در ورزشگاه‌ در بازی امروز استقلال و مس کرمان و اینکه آیا این اتفاق می‌تواند در سایر بازی‌ها و حتی شهرستان‌ها ادامه‌دار باشد، اظهار داشت: وقتی از مردم و هواداران صحبت می‌کنیم تقریباً ۵۰ درصد و شاید بیشتر آنها زنان هستند. هیچ فرقی نباید حضور آنها با حضور مردان داشته باشد. اتفاق واقعاً خوبی در لیگ ما افتاد و امیدوارم زیرساخت‌ها برای استادیوم‌های دیگر نیز وجود داشته باشد. کار زیاد سختی نیست. فقط باید مسئولان بخواهند زیرساخت‌ها موجود باشد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور بانوان و مردان عزیزمان می‌توانیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و از حضور آنها استفاده کنیم. امیدوارم در همه استادیوم‌ها شاهد حضور حداکثری باشیم و لحظه‌ای را ببینم که نصف تماشاگران مردان و نصف دیگر بانوان هستند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش در دو بازی قبلی نتیجه نگرفته و اگر فردا هم نتیجه نگیرد وارد حاشیه خواهد شد از طرفی آلومینیوم تنها تیمی است پس از استقلال در بازی‌های رود در رو برابر پرسپولیس بیشترین برد را داشته و تاکنون در اراک نباخته است و آیا این مسائل سبب استرس شاگردانش نمی‌شود، توضیح داد:‌ این سؤال‌ها فقط جنبه‌های منفی یک بازی را مدنظر داشت. بیشتر به بحث‌های مثبت بازی و قضیه فکر می‌کنم. اکنون بازیکنانی داریم که در لحظات سخت می‌توانند کمک کنند و با غیرت هستند. آنها می‌توانند در شرایط سخت تصمیم خوبی بگیرند.

گل‌محمدی اضافه کرد: در مورد اینکه با اتفاقات و آمار گذشته یک تیم ببرد یا ببازد تضمینی وجود ندارد. این آمار و رکوردها برای قبل است و فردا بازی جدیدی با آلومینیوم داریم. فقط می‌خواهیم نگاه مثبتی به این مسابقه داشته باشیم تا بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم. ان‌شاءالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خوب خارجی بگیرد و آیا دلیل این موضوع مشکلات مالی است یا مسائل دیگری وجود دارد، عنوان کرد: مقداری هم در مورد بازی صحبت کنید سؤال‌هایی که می‌پرسید ربطی به بازی فردا ندارد اینکه بخواهیم کنکاش کرده و وارد جزئیات و تاریخ باشیم که چه بازیکن‌هایی آمده و نیامده‌اند مربوط به گذشته است و موضوعی که اکنون برای من اهمیت دارد فکر کردن به بازی فردا است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37857

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر