این باشگاه دست به دامن رونالدو شد

هافبک برزیلی تاکید کرد که زمان جدایی او فرا رسیده بود و به همین خاطر رئال را ترک کرد. او ابراز امیدواری کرد که رونالدو در تیم باقی بماند.

این باشگاه دست به دامن رونالدو شد

هافبک برزیلی تاکید کرد که زمان جدایی او فرا رسیده بود و به همین خاطر رئال را ترک کرد. او ابراز امیدواری کرد که رونالدو در تیم باقی بماند.

به گزارش عرشه آنلاین، کاسیمیرو بعد از ۹ سال حضور در رئال مادرید تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند.

رئال مادرید برای این بازیکن برزیلی مراسم خداحافظی گرفت و او با چشمان اشکبار از تیم خداحافظی کرد.

او درباره جدایی اش گفت: وقتی تصمیم مهمی در زندگی ات می‌گیری درباره آن زیاد فکر می کنی. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید به مدیر برنامه های خود گفتم که زمان خداحافظی است. من اکنون خوشبخت ترین فرد جهان هستم چرا که با رئال تاریخ ساز شدم. به دنبال چالش های جدید و تجربه کردن محیط و فرهنگ جدیدی هستم. می خواهم همچنان که به رئال مادرید کمک کردم به منچستر یونایتد هم کمک کنم.

او ادامه داد: همسرم در تصمیمی که گرفتم به من کمک کرد. صحبت کردن با فلورنتینو پرس سخت است اما صداقت از ارزش های من است و به صراحت و صادقانه با اقای رئیس صحبت کردم. دوران من در رئال به پایان رسیده بود. به لیگ جزیره علاقه زیادی دارم و می خواهم با قدرت در این لیگ به میدان روم. من نیاز به تغییر داشتم و به همین خاطر چنین تصمیمی را گرفتم.

کاسیمیرو درباره دلیل جدایی اش گفت: بسیاری که من را نمی شناسند براین باور هستند که من به خاطر پول رئال را ترک کردم اما این حقیقت ندارد. اگر به خاطر پول بود مدتها قبل جدا می شدم. منچستر یونایتد تیمی است که به آن علاقه دارم. سخت بود که به کروس و مودریچ بگویم که می خواهم تیم را ترک کنم. من راهی بزرگ ترین تیم در انگلیس می شوم و برای همیشه طرفدار رئال خواهم بود. من چالش سختی را پذیرفته ام اما یاد گرفته ام که هیچ کوهی وجود ندارد که نتوان از آن بالا رفت. من بی صبرانه منتظر حضور در یونایتد هستم و اگر دست من بود دوست داشتم امشب برابر لیورپول بازی کنم.

او درباره جایگزین خود در رئال گفت: رئال بازیکنان بسیار خوبی دارد. کاماوینگا یا والورده بسیار خوب هستند. شوامنی هم بازیکنی ثابت در تیم ملی فرانسه است و قطعا می تواند در رئال به میدان رود.

کاسیمیرو درباره کریستیانو رونالدو گفت: با او صحبت نکرده ام اما دوست دارم که بار دیگر در کنار او بازی کنم. امیدوارم که رونالدو در منچستر بماند. او همچنان از بهترین ها است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37352

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر