پس لرزه های استوری علی کریمی | اقدام شهرداری تهران و دفاع آذری جهرمی

شهرداری تهران بیلبورد‌های علی کریمی را جمع بیلبوردهای علی کریمی که به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی نصب که در سطح شهر تهران نصب شده بود توسط شهرداری جمع آوری شد

پس لرزه های استوری علی کریمی | اقدام شهرداری تهران و دفاع آذری جهرمی

بیلبوردهای علی کریمی که به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی نصب که در سطح شهر تهران نصب شده بود توسط شهرداری جمع آوری شد

بیلبوردهای علی کریمی که به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی نصب که در سطح شهر تهران نصب شده بود توسط شهرداری جمع آوری شد

  پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در بیلبوردهای شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد. 

تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در شهر نصب شده بود

واکنش تند علی کریمی به توهین یک روحانی

واکنش تند علی کریمی به توهین یک روحانی پس از آنکه یک فرد روحانی علی کریمی را به دلیل اظهارنظر منتقدانه در خصوص نذورات محرم بی‌شرف خوانده بود.

روز گذشته توهین عجیب و تند یک روحانی در هنگام خطابه، علیه علی کریمی خبرساز شده بود و حالا به نظر می‌رسد علی کریمی به واسطه یک پست به این موضوع واکنش نشان داده است.

در روزهای گذشته بود که علی کریمی نسبت به نذورات محرم استوری منتقدانه ای را با این مضمون منتشر کرد:

«میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد. التماس…»

اما پس از این استوری فیلمی از یک روحانی دست به دست شد که به علت این اظهارنظر واکنش تندی را نسبت به علی کریمی نشان می‌دهد و به شکل عجیبی چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را «بی‌شرف» می‌خواند! حالا علی کریمی با یک پست در اینستاگرام به نظر می‌رسد به شکل غیرمستقیم به صحبت های روحانی مذکور واکنش نشان داده است.

کریمی پستی با این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

«دردها فراموش می‌شوند اما حرامزاده‌ها هرگز!»

کریمی ساعاتی پیش در توییتر و این بار به صورت مستقیم واکنش دیگری را به صحبت های حامدرضا معاونیان (روحانی) نشان داد و در توییتر خود نوشت:

«بدون شک خیلی‌ها بهتر از من امام حسین را می‌شناسند اما من اینطور می‌شناسم که امام حسین مقابل ظلم، مقابل آدم بد ذات و بد دهن هرگز سر خم نکرد. و در آخر، باور دارم خدا اونایی که حق الناس به گردنشونه رو هیچ وقت رو سفید نمی‌کنه.»

واکنش آذری‌جهرمی به جمع‌آوری کردن بیلبوردهای علی کریمی:‌ از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست!

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرام خود نوشت: 

ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌ التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست. 

عزیزان، با جمع کردن این بیلبورد‌ها نه از دارایی علی کریمی کم میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم.  

علی کریمی را همه‌ی ما میشناسیم. یک فوتبالیست درجه یک آسیا هست که زحمت کشیده و به یک جایی رسیده با پاهای خودش. چیزی توی دلش نیست. مطلبی رو دیده، ناراحت شده، منتشر کرده. این رو رد نمی‌کنم که چون حرف ایشون شنیده میشه نباید در مقابل مطلبی که به نادرست گفته میشه سکوت کرد. ولی چنگ هم‌ نباید انداخت روی صورت.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36383

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر