آبروریزی دوباره هالک ایرانی روی رینگ | گریه‌های غول فتوشاپی ایران را ببینید + فیلم

مبارز پرحاشیه ایرانی شکست عجیبی را متحمل شد. این شکست تحقیرآمیز واکنش رسانه‌های جهانی و داخلی را هم برانگیخت.

حجم ویدیو: 8.25M | مدت زمان : 00:01:34
حجم ویدیو: 8.25M | مدت زمان : 00:01:34

مبارز پرحاشیه ایرانی شکست عجیبی را متحمل شد.

سجاد غریبی، مبارز ایرانی که طی ماه‌های گذشته حواشی فراوانی را داشته در اولین مبارزه رسمی خود شکست عجیبی را متحمل شد.

او در مبارزه با حریف قزاقستانی در کمتر از دو دقیقه ناک‌اوت شد و رینگ مسابقه را ترک کرد. غریبی در این مبارزه حرفی برای گفتن نداشت و به شکل عجیبی عمل کرد و از همان اول مسابقه مشخص بود که حرفی برای گفتن ندارد.

پیش از این قرار بود سجاد غریبی با مارتین فورد مبارزه کند اما این مبارزه لغو شد و او پس از کری‌خوانی با گوریل قزاق در نهایت اولین مبارزه خود را تجربه کرد.

او به این شکست تحقیرآمیز  واکنش نشان داد ودر ویدئویی با گریه از مردم ایران عذرخواهی کرد.

سجاد غریبی از مردم عذرخواهی کرد و گفت: شرمنده مردم ایران شدم.

پیشنهاد شهربانو منصوریان به هالک ایرانی

شهربانو منصوریان به مسابقه سجاد غریبی واکنش نشان داد.

شهربانو منصوریان، قهرمان جهان در رشته ووشو به مبارزه سجاد غریبی و حریف قزاق او واکنش نشان داد.

هالک ایرانی مضحکه رسانه‌های جهان شد

نمایش عجیب و تمسخرآمیز سجاد غریبی در مبارزه با رقیب قزاقستانی‌اش انتقادات زیادی را همراه داشته است.

به نقل از دیلی میرور، هالک ایرانی کمتر از ۲ دقیقه در اولین بازی خود در بوکس دوام آورد و توسط رقیب سنگین وزن قزاق خود ناک اوت شد. این دو، مدت‌ها خواستار مبارزه با یکدیگر بودند و سرانجام ماه گذشته با امضای قراردادی این مسابقه نهایی شد.

این مسابقه برای شش راند دو دقیقه‌ای برنامه‌ریزی شده بود، ولی در همان راند اول هالک بادکنکی ایرانی شکست خورد و نتوانست به مبارزه ادامه دهد. 

هیچ‌کدام از این افراد جرأت نداشتند لباس‌های خود را برای این مبارزه درآورند. مدت‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه عکس‌های سجاد غریبی در شبکه‌های اجتماعی که ماهیچه‌های باورنکردنی را نشان می‌داد ویرایش شده‌ است، به همین دلیل او شب گذشته تی‌شرت را از تنش خارج نکرد.

در این مبارزه از همان دور اول مشخص بود که تیتان - با نام واقعی جومانوف آلمات باخیتوویچ - بسیار آماده‌تر از غریبی است. غریبی تنها یک مشت توانست به سمت حریفش بزند و در واقع به طور مداوم پشت خود را به حریفش کرده بود و در همان دقیقه اول ناک اوت شد.

او به بازی برگشت ولی ضربه بعدی او را ناک داون کرد و نتوانست دیگر ادامه دهد.

سایت asianmma نیز نوشت: هالک ایرانی شب گذشته اولین بازی خود را در بوکس انجام داد. به طرز عجیبی او برای مبارزه با رقیب اینستاگرامی تایتان قزاقستان از درآوردن پیراهن خود امتناع کرد!

برای مردی که شهرت خود را با انتشار عکس‌های برهنه برای به نمایش گذاشتن، هیکل چشمگیر خود به دست آورد، به نظر می‌رسد که شرایط بدنی او با آنچه در عکس‌ها به نمایش گذاشت فرق دارد. او اصرار داشت که برای این مبارزه تی‌شرت بپوشد که در راند ابتدایی نیز مبارزه به پایان رسید.

خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم آور از مردی بود که به نظر می رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.

سجاد غریبی هنوز نزدیک به یک میلیون فالوور اینستاگرام دارد و احتمالاً برای این مبارزه پول قابل توجهی به دست آورده است، اما این پول نقد به قیمت نشان دادن تصویر واقعی او به دست آمد.

بیشتر بخوانید : رجزخوانی جدید هالک ایرانی با بازوهای ورم‌کرده /ویدئو

«هالک ایرانی» را برای باختن انتخاب کرده بودند!

مبارزه سجاد غریبی با فایتر قزاق و شکست مقابل او در مدت زمانی کوتاه، واکنش‌های رسانه‌ای متعددی را به همراه داشته است؛ برخی بر این باورند که این پدیده عجیب که با عنوان «هالک ایرانی» مشهور است و تا شب گذشته حتی یک مبارزه رسمی هم نداشته، صرفا به واسطه اعتماد به نفسی بالا و بازنمایی هویتی مجازی که بخش اعظم آن به مدد فوتوشاپ شکل گرفته، شهرتی مجازی برای خود کسب کرده است و البته نگاه دیگری هم به ماجرا وجود دارد بر این مبنا، که او را برای باختن انتخاب کرده‌ بودند.

افشین خماند روزنامه‌نگار ورزشی از آن دسته افرادی است که برای ماجرای سجاد غریبی، نگاه دوم را برمی‌گزیند.

او در این زمینه می نویسد: «در یکی از قسمت‌های سریال «بلک میرور»، به نام ۱۵ میلیون امتیاز، بینگ با شیشه تکه شده، در مقابل داوران تهدید می‌کند که خودش را می‌کشد تا از نظام سرمایه‌داری که مبتنی بر کسب درآمد از نمایش است انتقام بگیرد، اما داوران همان نظام این نمایش را بر همه زیبایی‌های دیگران ترجیح می‌دهند و او برای نمایش عصیان انتخاب می‌شود و اینگونه عصیان هم نمایشی می‌شود، در تمدنی، در فرهنگی که به تعبیر یوسا همه آن نمایشی شده است.»

خماند با تاکید بر اینکه «سجاد غریبی برای باختن انتخاب شده است»، در توضیح این اظهار نظر آورده است: «چون مردم خسته از نمایش، له شدن نمایش فوتوشاپی را می‌خواهند، پس صنعت نمایش، همین نمایش را به آنها هدیه می‌دهد. وگرنه هر کسی که او را ببیند، حتی در آن غافلگیر شدن‌های کری‌های وزن کشی، جنس کلماتی را به کار می‌برد، نحوه ایستادنش، نوع ضربه زدن‌هایش، نوع کتک خوردنش همه نشان می‌دهد که او در عمرش، حتی به اندازه یک دعوا در زنگ آبخوری مدرسه هم شر نیست.

او بچه مثبتی است که فکر می‌کند به وسیله از هم باز کردن دست‌هایش و کشیدن قدش با نرم افزار خفن می‌شود. همین خوش‌خیالی کودکانه او را اسباب خنده دیگران کرده است.

او باخت و همه از این باخت، راضی هستند؛ چون فکر می‌کنند از محتواهای فیک و نمایشی دارند انتقام می‌گیرند. این هنر صنعت نمایش است که حتی نمایش همین را هم می‌تواند به ما بفروشد.

آیا او باز مبارزه خواهد کرد، باز خواهد باخت و ما باز خوشحال خواهیم شد؟

تجربه نشان می‌دهد تا وقتی نمایشی خریدار دارد روی پرده می‌رود، فقط وقتی سپیده بزند نمایش تمام است. مثل چراغ‌های روشن سینما که پایان نمایش را اعلام می‌کنند و ما را از راهروهای تنگ به سوی زندگی واقعی روانه می‌کنند.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33686

  • ناشناس

    این مردیکه باید خجالت بکشد . غلط می کند که به اسم ایران هارت و پورت میکنه.
    ایشان هالک نیست پهلوون پنبه است

  • نخعی

    خب مرتیکه بی همه کس لااقل یک روز تمرین ژست بوکسورهارو میکردی.. مریض روانی!! یک بچه 5ساله میدونه که توی مبارزه نباید به حریف پشت کنه... حتی دفاع هم بلد نیستی.. آبروی ایران روبردی.. پات به ایران برسه باتخم مرغ گندیده میان سراغت.. گوه به غیرتت پولکی فتوشاپ...

    • ناشناس

      حیف اسم پهلوون

    • ناشناس

      چطوری پهلوون پنبه

  • بابک

    بابا نزارین سجاد غریبی بیش از این آبرومونو ببره

  • ناشناس

    ارزش داشت بری پول اینجوری ابروی خودتو یه ملتو ببری ؟؟؟ طبق این فیلم بخدا یه ادم معمولی هم میرفت بهترازتو میجنگید .. موندم این عروسک چی رو میخاد ثایت بکنه ... عشق دلار کورت کرده و بخاطرش داری اینجوری میگنی مایه تاسفه ...

  • ناشناس

    شرمندگی فایده نداره اینجا هیچ چیزسرجای خودش نیست

  • ناشناس

    گریل ابرومون بردی

  • اشنا

    آقا جمع کنید این برنامه هارو آبروی هرچی ورزشکار هست بردین این سجاد واس شستن خودش عاجزه چه برسه بره تو رینگ مسابقه بده
    خجالتم خوب چیزیه

  • حسن

    به نظر من که ایرانی نیستی
    یه ایرانی تو دعوای تک به تک فرار نمیکنه ولی تو توی رینگی که داور داره،از دست حریفت فرار کردی.
    راستی برو توی مسابقات دومیدانی شرکت کن خوب فرار در میری

  • مجی

    دلقک مسخره

  • سعدی

    عامو جون دوتا گردو بردار برو گردو بازی تورو چه به جنگ شپشکی

  • امین

    یعنی انتظار داری مردم باور کنند این نمایش را،، یعنی گارد بستن با دستات رو هم که هر آدم عادی میدونه رو تو نمیدونی،، واقعا متاسفم که برای پول یه ملت رو بازیچه قرار دادی،، البته این تقصیر مسئولین ورزشی هست که ورزشکاران رو تامین نمیکنند و آنها هم مجبورند اینجوری پول در بیارند، به قیمت آبروی یه ملت!

  • م.ن

    مسخره بازی هم حدی داره.

  • میثم سعادت

    خدایی نکرده بجای تو باشم هیچ وقت به ایران برنمیگردم. برو ی کشور دور غریب زندگیت بکن بیخود.ادم مثل تو بزدل ترسو ندیدم اخه چطور میخوای تو محله خودت دیگه زندگی کنی؟بی غیرت

  • بهنام

    ی فرصت دیگه بهش برید 🤣🤣

  • ناشناس

    مشت زدناشو نگاه کن. مسخره است. حریفش هم مالی نبود.. دو تا دلقک پول پرست.

  • محمدرضا

    ایشون اصلا ورزشکار نیست هیچ کجا مقامی نداره یک فرد معمولی هست که تو اینستا بادش کردن بزرگ شده حالا با یه سر سوزن بادش خالی شد ولی قیمتش خیلی سنگین شد برای ملت ایران که همه فکر میکنن همه ی مردم ایران مثل این سجاد پهلوان پنبه هستند

  • Sajad

    آبروی هرچی سجادو بردی
    من می‌خوام باتو مسابقه بدم

  • ناشناس

    آبروی هرچه ایرانی رو بردی بلد نیست مشت بزنه بعد اداعای بوکسر بودنت میشه

  • مظفری

    من هم به سجاد غریبی می گفتم پهلوان پنبه اما اساتید کمکش کنند تا به خواسته ها وقهرمانی اش برسد اوکه اینقدر علاقه به مبارزه دارد وشجاعت مبارزه دارد کمکش کنید قهرمان شود

  • ناصر یوسفی

    اقا تو وقتی نمیتونی یابلد نیستی مبارزه کنی غلط کردی رفتی قرارداد بستی که بعدش ابروشرف مارو ببری مارمولک

  • ناشناس

    مربی هالک اونو اسکل گیراورده شارژش میکنه ازش پول بچاپه هالکم دلقک جهان بشه.یه بچه ۳ساله اونجورکت‌ نمیخوره مشت زدن بلدنیست.روبروی حریف نبایدسرت پایین باشه چشم بایدبازباشه.

  • مهران

    یعنی چی؟!!؟ چطور هست وقتی قهرمانان تیم های ملی رشته های مختلف برای اعزام به مسابقات بین المللی که می روند تا افتخار آفرینی کنند و موجب سربلندی مملکت شوند،با مشکلات متعدد مواجه شده و هزاران شرط و شروط و ایراد را باید متحمل شوند که دست آخر می بینیم با این وجود خیلی ها موفق به گذر از هفت خوان خروج از کشور نمی شوند(چه به دلیل موانع داخلی و چه موانع خارجی) اما این آقا حالا که کاملاً مشخص است میخواهد برای آبروریزی برود با هیچ مانعی روبرو نمیشود و راحت می آید و می رود و قرارداد امضا می کند و...
    آیا واقعاً برای بی اعتبار کردن ایرانی و ورزش ایران دستهایی پشت پرده وجود ندارد؟؟ به نظر بنده باید مطالبه ملی صورت گیرد تا خطاهایی از این قبیل که آبروی یک ملت در گرو آنست،دوباره تکرار نگشته و مسببین سناریوی سجاد غریبی در این مورد توضیح دهند که وقتی این شخص حتی پایش را به رینگ نگذاشته چگونه در عرصه بین المللی باید مدعی مبارزه با قویترین مبارز دنیا گردد؟!!؟ تختی ها،دایی ها،طارمی ها،نامجو،سوریان،رضازاده و... با زحمت و عرق ریختن، ذره ذره آبرو برای ایران خریده اند حالا یکی آمده آبروی ایرانی را به یکباره به آب رودخانه ریخته که می بینیم چگونه مضحکه دنیا شده ایم تا مغرضان اغراض سیاسی خود را بوسیله سوژه طنز مهیا گشته توسط این موجود مسخره و دلقک بی نام و نشان بیان کرده و بزرگان مملکت را به سجاد غریبی پیوند زنند!!!!! آیا بخاطر غرور ملی هشتاد میلیون که لگدمال شده این شخص نباید جوابگو اقدام نابخردانه اش باشد. همین حالا در قزاقستان گوریل موجب شادی و ایجاد حس غرور در وجود ملتش شده که ایران و ایرانی را به باد تمسخر می گیرند،اما آقای هالک خودخوانده اظهار شرمندگی کرده و تازه بعد از آب ریخته شده می گوید که فیک است!!! در جواب حس ذلت بوجود آمده در قلب هموطنان آیا صرف گفتن شرمنده هستم کافی می باشد؟!!؟ در اولین اقدام کمپین و هشتکی می باید ایجاد شود که زین پس مسئولین ورزش مملکت هوشیار بوده و اشخاصی امثال هالک را مورد بررسی کارشناسانه قرار داده و عیار او را بسنجند تا تحت نام ایران عزیزمان موجب آبروریزی بین المللی نشوند و نیز تمام دست اندرکاران ورزشی و غیر ورزشی که با مهیا کردن اعزام این شخص و شرائط برگزاری مسابقه -تا آنجایی که مربوط به مسئولیت های داخلی در کشور می باشد- و موجبات سرافکندگی در این سطح شده اند را پاسخگو ببینیم...همین دیروز یکی از روزنامه های عربستانی با وام گرفتن از این موضوع تمام دستاوردهای علمی، نظامی و پیشرفتهای حوزه موشکی را زیر سوال برده و تمام اینها را به مانند وجود سجاد غریبی فتوشاپی دانسته و مسئولان مملکتی را به بزرگنمایی و به اصطلاح، انجام دادن اقدامات مشابه کار این شخص متهم کرده بود،لذا حالا حالاها باید منتظر کلیپ ها و ویدیوهای طنز و تمسخر آمیز در این رابطه باشیم که با دستمایه شرم آور صورت گرفته توسط هالک تقلبی مردم و مسئولان مملکتی را مورد گزند و نیش خود قرار داده و اغراض سیاسی را در قالب طنزهای زننده پیش برده و موجبات حس دلسردی در مردم شوند...در پایان متذکر می شوم با گفتگوهایی که چند روز اخیر در مورد این شخص با مردم کوچه و بازار داشته ام همگان اقدام او را توهین به خود و کشور دانسته و خواستار جوابگویی او می باشند.

  • ناشناس

    آخه تو چه به این مبارزه ها ...تو دست چپ و راست خودتو نمیشناسی اون وقت میری مبارزه ...یه چیز دیگه بگم اون سری آدمایی که این بچه مبارز و دنبال میکنن باعث جوگیر شدن این آقا میشن لطفاً داخل اینستاگرام هم کسی دنبال نکنه ...

  • و.خ

    بنطر می رسدسجاد پا در رکاب دشمنان دارد که این چنین برای ملت سرافراز ایران آبروریزی میکند،باید ترتیبی اتخاذ شود وتحت تعقیب قانونی قرار گیرد شاید جاسوس حیثیتی است.

  • عطول

    اگه تمرین کرد و توانست پیروز بشه می‌بخشم بنظرم اگه بخواد می‌تونه واقعا قهرمان بشه

  • محمد

    چقدر ساده هستن مردم ایران ما بابا این عمدا میبازه گفتن بیار پول بگیر چکار بهتر از این معلوم هست که مسخره است از فیلم چرا خودمون گول می‌زنیم اون دفعه پول گرفته

  • احسان

    سجاد غریبی را غریب کش کرد

  • ناشناس

    بهله

  • Shahin.naqibi

    الانم بد نبود.میدونی بلد نبود.یکی روش کار نکرده.یکی که بلد کار باشه.قضاوتاتونو قبول ندارم

  • تنها

    خاک عالم برسرت اوسگل

  • ناشناس

    خاک برسرت کنم دزد بیشعور

  • ناشناس

    توی این مملکت کسی نیست جلوی اینو بگیره،تا بیشتر از این بیشتر آبروریزی نکرده

  • علی

    خیلی بیجا کردی تن لش

  • REZA

    به این میگویند گنده الکی.....یا گنده باقلی.....اابروی ایرانی را برد..




    .

  • مهدی

    مرسی داری فتوشاپ
    نمیخاد از این بیشتر جبران کنی

  • یه بنده خدا

    ببین تو هر جوری مشت بزنی از بالاسرش رد نمیشه یک ساعت هم برای تمرین مشت کافیه

  • ناشناس

    سلام. کاملا حرفه ی کار خودشو داره پیش می‌بره .

  • ناشناس

    طفلک بیچاره . خانواده اش باید قانعش کنند تحت حمایت روانشناس باشد. گناه دارد جوان مردم

ارسال نظر