رجزخوانی جدید هالک ایرانی با بازوهای ورم‌کرده /ویدئو

سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» روز یک‌شنبه به مصاف مبارز قزاق خواهد رفت و در همین راستا یک ویدیوی جدید جهت رجزخوانی منتشر کرده است. منبع: خبرفوری

 رجزخوانی جدید هالک ایرانی با بازوهای ورم‌کرده /ویدئو

 سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی در دبی با جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی دیدار کرد. دیداری که منجر به سیلی خوردن هالک ایرانی از گوریل قزاقستانی شد تا بار دیگری ویدیوی این اتفاق میان کاربران فضای مجازی دست به دست شود.

در واقع این اولین باری نبود که سجاد غریبی پس از یک رجز خوانی طولانی مدت، با حریف خود روبرو می‌شود و ناکام صحنه را ترک می‌کند. او در اسفند ماه سال گذشته هم با مارتین فورد دیدار کرد و با یک ضربه نقش زمین شد، اتفاقی که منجر به انتقادتی برعلیه او در رسانه‌های داخلی و خارجی و فضای مجازی شد.حالا هم با سیلی خوردن هالک ایرانی، بار دیگر او با واکنش منفی کاربران مجازی و برخی رسانه‌ها روبرو شده است.

سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» روز یک‌شنبه به مصاف مبارز قزاق خواهد رفت و در همین راستا یک ویدیوی جدید جهت رجزخوانی منتشر کرده است. 

اغلب کاربران معتقدند که این رفتار‌ها و جنجال‌های سجاد غریبی صرفا جنبه نمایشی دارد و در واقعیت یک مبارزه حقیقی و جدی میان او و گوریل قزاقستانی دیده نمی‌شود. آن‌ها می‌گویند که نمایشی بودن این رویارویی‌ها را می‌توان از آمادگی جسمانی و فرم بدنی سجاد غریبی متوجه شد.

با این وجود، سجاد غریبی یا همان هالک ایرانیِ مشهور در فضای مجازی، ویدیو‌های تازه‌ای از تمرینات خودش منتشر کرده است. او در این ویدیو‌ها نشان می‌دهد که به همراه استادش، حمزه مرادیان مدال آور ورزش کیک بوکسینگ مشغول تمرین و آماده سازی است.

هر چند این تمرینات به عقیده بخشی از کاربران، چهره یک ورزشکار حرفه‌ای ورزش رزمی را به نمایش نمی‌گذارد که اکنون برای یک مسابقه بین المللی بوکس آماده است.

در حال حاضر هم گوریل قزاقستانی ویدیویی تازه در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که نشان می‌دهد سجاد غریبی پس از سیلی خوردن تلاش کرده تا این اتفاق را جبران کند. اما موفق نشده و در نهایت واژه‌ای توهین آمیز و رکیک بر علیه جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی استفاده کرده است.

با این وجود سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی قرار است ۳۱ جولای (یکشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱) در دبی و در یک مسابقه بوکس تحت عنوان «Battle of the Giants» به مصاف یکدیگر بروند.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33165

  • یاشار تورک

    بسه خجالت بکش کم آبرو ریزی کن آخه تورو به چه بوکس بیا برو دنبال تیله بازیت

  • مصطفی

    خوش اندام😁😁😁یکم آروم بزنش خیلی گناه داره...بس کن ای بچه بازیا رو..‌.پولت و گرفتی برگرد

  • علی

    من حاضرم با این آدم هرجا که بگه مبارزه کنم تاهی کمتر باعث خجالت ایران باشه

  • حجت خلیلی

    بابا یکی به این بادکنک یه سوزن بزنه والا باز میره بیرون قوز میزنه ها

  • محمد

    عجب حیوانی مرد حسابی زور و بازو نشان دهنده شخصیت و مردانگی نیست .

  • Logan

    هر کاری می خوای بکن ولی دستاتو بیار پایین به قران ویدیو رو نمیشه فتوشاپ کرد

  • ناشناس

    بابا یکی به این هالک ایرانی بگوید دست بردارد بزرگی خرج دارد که در توان تو نیست دست برداراینقدر آبروی خودت و ایران و ایرانی را نبر

  • ناصر

    کلاغ نمیتونه اداعقاب دربیاره وحیدجان روحت شاد

ارسال نظر