غایبان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان / تمرین امروز سرخ ها

سید جلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت، زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های ویژه خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین حضور پر شوری داشتند.

غایبان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان / تمرین امروز سرخ ها

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه با تیم نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد . این بازی که  در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود ، که پرسپولیس هفته گذشته موفق شد در برابر صنعت نفت آبادان پیروز شود . این پیروزی به بازیکنان پرسپولیس روحیه ای مضاعف داد. هفته آینده پرسپولیس و استقلل رو در روی هم قرار خواهند گرفت .با این حال تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله یک بازی تا دربی پایتخت روز دوشنبه هفته جاری میزبان نفت مسجد سلیمان  است .پرسپولیس  در این بازی احسان پهلوان و سید جلال حسینی به دلیل آسیب دیدگی غایب خواهند بود.سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت زانو و احسان پهلوان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در روزهای اخیر زیرنظر کادرپزشکی پرسپولیس فعالیت کرده‌اند.

اجرای برنامه‌های اختصاصی سرخپوشان برای گلزنی

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی برابر نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

 

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. دروازه‌بان‌ها هم برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر داود فنایی انجام دادند.

مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی، آخرین بخش تمرین 80 دقیقه‌ای امروز بود 

پس از پایان تمرین، تعدادی از بازیکنان در زمین ماندند و برنامه‌های اختصاصی و ویژه‌ای را برای گلزنی، مرور کردند. کادر فنی در این بخش تاکید ویژه‌ای داشت که طی آن، هافبک‌ها و مهاجمان به شوتزنی به سمت دروازه روی آوردند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را برگزار خواهد کرد و بعد از آن آماده می‌شود تا در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم از هفته هفتم باشد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3086

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر