غیبت وریا در تمرین استقلال سرماخوردگی یا مصدومیت یا ؟

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بود.

غیبت وریا در تمرین استقلال سرماخوردگی یا مصدومیت یا ؟

  وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال برای دومین روز متوالی  در تمرین آبی‌پوشان غایب بود و حاضر نشد.هنوز علت این غیبت وریا غفوری مشخص نیست . بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال غیبت وریا غفوری  را اعلام کرد و  دلیل آن را سرماخوردگی خواند.

تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ در هوای سرد تهران و در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد.

 در ابتدا بازیکنان زیر نظر بهزاد نوشادی به گرم کردن و کارهای سرعتی مشغول شدند. در بخش بعدی، بازیکنان در چهار گروه به مرور تاکتیک حفظ توپ پرداختند. بخش اصلی این تمرین را فوتبال در زمین کوچک با محوریت مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل می‌داد.

وضعیت مبهم کاپیتان استقلال برای بازی با نساجی

وریا غفوری به دلیل سرماخوردگی و سیاوش یزدانی به دلیل حضور در کاروان تیم ملی فوتبال ایران، در این تمرین غایب بودند و سایر بازیکنان در کارهای تیمی شرکت داشتند. غفوری در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان نیز حضور نداشت.

وریا غفوری

این بازیکن اما طی دو روز گذشته در تمرینات استقلال حضور نداشته است. باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد که وریا به دلیل مصدومیت جزئی در تمرین حاضر نبوده است. از طرف دیگر بخش رسانه‌ای باشگاه امروز هم غیبت وریا را اعلام کرد و دلیل آن را سرماخوردگی خواند.

به گزارش  ورزش ۳ ، با این تفاسیر اولا مشخص نیست غفوری سرما خورده یا اینکه دچار مصدومیت است. مساله دوم اما به حضور او مقابل نساجی برمی‌گردد. با توجه به غیبت دوروزه کاپیتان در تمرین استقلال حالا وضعیت او برای بازی روز جمعه با نساجی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.باید دید غفوری در تمرین فردای استقلال حاضر خواهد بود یا نه تا تکلیفش برای مسابقه با نساجی در هفته پنجم لیگ برتر مشخص شود.

بیشتر بخوانید | وریا غفوری رفتنی شد ؟

 

 
 
 
 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2603

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر