زمان رونمایی از لیست جدید گل محمدی مشخص شد

یحیی گل محمدی گفت: من لیستی به باشگاه ندادم و در پایان فصل این کار انجام می‌شود.

زمان رونمایی از لیست جدید گل محمدی مشخص شد

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره لیست مازاد تیم پرسپولیس گفت: من  لیست مازاد و خرید  به باشگاه ندادم و  همه چیز به پایان لیگ موکول شد. بازیکنانی هستند که نام آن‌ها مطرح می‌شود و همه دوست دارند که آن‌ها را داشته باشند، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.  

لیگ برتر فوتبال هنوز به پایان نرسیده است، اما شایعات نقل و انتقالاتی در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود.  

گل محمدی درباره کنار گذاشتن حسینی، عالیشاه و فرجی برای بازی با تیم شهر خودرو گفت: مشکل خاصی نبود و یک مسئله درون خانوادگی است و فکر نمی‌کنم نیاز باشد که زیاد توضیح بدهم. حسینی، عالیشاه و فرجی از بازیکنان با افتخار تیم ما هستند و نام آن‌ها فراموش نمی‌شود، چون تاریخ‌ساز بودند. آن‌ها ۵ قهرمانی متوالی کسب کردند و نمی‌توان به راحتی از کنار آن‌ها گذشت.  

حسینی، عالیشاه و فرجی به علت شرکت در بازی دستگرمی والیبال بدون اجازه گل محمدی از لیست تیم پرسپولیس برای بازی با تیم شهر خودرو خط خوردند، اما گل محمدی آن‌ها را بخشید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه  تیمش در کدام بخش نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر عمل کرد، گفت: وقتی به آمار نگاه می‌کنیم تیمی قهرمان می‌شود که گل کمتری بخورد و این فاکتور مهمی برای قهرمانی است. ما امسال گل‌های راحتی خوردیم، اما از طرفی عملکرد خوبی در خط حمله داشتیم و جزو تیم‌های بالای جدول در بخش گل زده هستیم.   همه زحمت کشیدند تا تیم قهرمان شود، اما اسیر اتفاقات شدیم.

تیم فوتبال پرسپولیس با برد برابر تیم شهر خودرو ۵۷ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23144

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر