استقلال یک-شهر خودرو صفر| آبی ها فاصله را شش امتیازی کردند

تیم فوتبال استقلال و شهر خودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند.

استقلال یک-شهر خودرو صفر| آبی ها فاصله را شش امتیازی کردند

تیم فوتبال استقلال و شهر خودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند.

به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال استقلال و شهر خودرو امشب دوشنبه _ نوزدهم اردیبهشت ماه_ در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند.

داور: حسن اکرمی، سعید قاسمی، علی احمدی و علی بای.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، ارسلان مطهری و رودی ژستد.

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، محمد رضازاده، احسان حسینی، مجتبی بیژن، حیدری، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه، امیرحسین نعمتی، محمد حسین‌زاده، محمدرضا فلاحیان.

سرمربی: داوود سید عباسی

کارت زرد:

استقلال: زبیر نیک نفس (دقیقه ۴۶)

کارت قرمز:

گل‌ها:

‌استقلال: آرمان رمضانی

شرح بازی: شهر خودرو روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد می‌کند، هرچه از بازی می‌گذرد عملکرد آبی‌ها بهتر می‌شود و حملات خطرناکی انجام می‌دهند. در چند صحنه آبی پوشان اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور اعتقادی به این موضوع نداشت. استقلالی‌ها موقعیت تک به تک داشتند که گل نشد، داور سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در نهایت نیمه اول بک نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه اول: استقلالی‌ها از اول این نیمه شروع به موقعیت سازی کردند، شهر خودرو چشم به ضد حمله دارد. آبی‌ها از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنند. یکی از بازیکنان شهر خودرو روی زمین افتاد ولی استقلالی‌ها به کار خود ادامه دادند و این بازیکن هم از روی زمین بلند شد. استقلالی‌ها تا دروازه شهر خودرو جلو می‌آیند، اما در زدن ضربات آخر و موقعیت سازی خوب نیستند. بازیکنان شهر خودرو وقت تلف می‌کنند که اعتراض هواداران استقلال را در پی دارد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: نعمتی ارسالی خطرناک روی دروازه استقلال داشت که علیرضا رضایی با یک مشت توپ مهار کرد.

دقیقه ۱۱: اشتباه دروازه‌بان شهر خودرو می‌رفت که باعث گلزنی آبی‌ها شود ولی این اتفاق رخ نداد.

دقیقه ۱۲: ارسلان مطهری با یک توپ ربایی دیدنی از گوشه محوطه جریمه، در برابر دروازه خالی قرار گرفت اما عجله این بازیکن و ضربه بی دقت او در حال عبور از مقابل دروازه بود که توسط مدافعین شهر خودرو راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: جعفری ارسالی روی دروازه شهر خودرو داشت که ضربه سر ژستد با اختلاف کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: بازیکن استقلال با بهزادی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که این دروازه‌بان شهر خودرو با یک خروج به موقع اجازه گلزنی به استقلالی‌ها نداد.

دقیقه ۵۳: وریا غفوری در محوطه جریمه شهر خودرو موقعیت خوبی داشت، اما تعلل زیادی کرد و باعث شد این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۶۴: ضربه سر بازیکن استقلال بهزادی به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۸۱: ضربه سر بازیکن استقلال در دستان دروازه‌بان شهر خودرو بود.

دقیقه ۸۲: آرمان رمضانی در محوطه جریمه شهر خودرو چرخشی داشت و شوتی به سمت دروازه بهزادی زد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

شرح گل:

دقیقه ۸۹( استقلال): ضربه برگردان بازیکن استقلال به تیرک دروازه شهر خودرو برخورد کرد که آرمان رمضانی توپ برگشتی را وارد دروازه بهزادی کرد.

منبع: ایمنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20127

ارسال نظر