دستمزد رادوشوویچ ۲ برابر دستمزد خارجی های استقلال!

دستمزد عجیب تنها بازیکن خارجی نیمکت نشین پرسپولیس

تنها بازیکن خارجی پرسپولیس که نیمکت نشین محض است دو برابر دو بازیکن خارجی استقلال دستمزد می گیرد!

دستمزد عجیب تنها بازیکن خارجی نیمکت نشین پرسپولیس

در روزهای اخیر برخی از اعضای کادرفنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس ، اظهاراتی درباره موانع جذب بازیکن خارجی داشته و حتی مدعی شده اند سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فقط برای باشگاه پرسپولیس مجوز جذب بازیکن نمی دهد و دیگر باشگاه ها به راحتی بازیکن خارجی جذب می کنند!

باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن طلب گابریل کالدرون سرمربی سابق و آرژانتینی اش با حکم فیفا مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش مواجه شده است. اما موضوع دیگر، ارقام و اعدادی است که از سوی برخی افراد درباره مبلغ قرارداد بازیکنان جذب شده خارجی به ویژه دو بازیکن خارجی و جدید استقلال مطرح شده است. به گفته مسئولان باشگاه استقلال، هزینه جذب کوین یامگا و رودی ژستد برای هر فصل ۲۵۰ هزار دلار است که مجموع آن ۵۰۰ هزار دلار برای دو بازیکن می شود. از نظر برخی منتقدان و حتی هواداران و مسئولان تیم های رقیب ،این رقم برای بازیکن خارجی زیاد است و این سوال مطرح شده که باشگاه استقلال چگونه از پس تامین آن برآمده است؟

این کنایه ها و ابهام و سوال ها در حالی مطرح می شود که طبق مستندات و مطالب منتشر شده در رسانه ها باشگاه پرسپولیس در چند فصل اخیر قراردادهای عجیبی با برخی بازیکنان خارجی به ویژه دو بازیکن کرواتش یعنی بودیمیر و رادوشوویچ بسته است. گفته می شود ، رقم قرارداد رادوشوویچ  با پرسپولیس برای سه فصل، رقمی حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو است که در دوران مدیریت محمد حسن انصاری فرد و بعد از جدایی قطعی بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به امضا رسید. 

گویا قرارداد رادو با پرسپولیس قبل از تمدید، سالی ۱۹۰ هزار یورو بود که بعد از تمدید به ترتیب برای  سال اول ۳۰۰ هزار یورو، سال دوم ۴۵۰ هزار یورو و سال سوم ۶۰۰ هزار یورو شده است. این رقم در حالی برای یک بازیکن خارجی پرداخت می شود که او در اکثر بازی های پرسپولیس ،نیمکت نشین بوده و در فصل جاری هم این مسئله ادامه دارد. اگر این اعداد و ارقام صحت داشته باشد تنها بازیکن خارجی پرسپولیس که نیمکت نشین محض است دو برابر دو بازیکن خارجی استقلال
دستمزد می گیرد!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1863

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر