چهره جالب طارمی در بازی مقابل میلان/عکس

تساوی پورتو و میلان با حضور 85 دقیقه‌ای طارمی تساوی پورتو و میلان با حضور 85 دقیقه‌ای طارمی تیم‌های پورتو و میلان در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک یک رضایت دادند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شب دوم از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار از گروه های B و D از ساعت 21:15 به وقت ایران برگزار شد. در گروه B، میلان در سن سیرو میزبان پورتو و یاران مهدی طارمی بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی مهدی طارمی بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و در دقیقه 85 تعویض شد. پورتو در دقیقه 6 خیلی زود توسط دیاز به گل رسید اما در نیمه دوم میلانی ها با اشتباه امبمبا در دقیقه 61 بازی را مساوی کردند. این اولین امتیاز روسونری در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بود و امیدهای میلان برای بقا در این رقابت ها زنده ماند. پورتو هم 5 امتیازی شد و موقتا به رده دوم صعود کرد. در دیگر دیدار و از گروه D، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان شاختار دونتسک اوکراین بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت. هر دو گل رئال مادرید را کریم بنزما در دقایق 14 و 61 به ثمررساند. تک گل شاختار توسط فرناندو 39 زده شد. رئال با این برد 9 امتیازی شد و در صدر گروه D ایستاد. شاختار هم با یک امتیاز قعرنشین است.

چهره جالب طارمی در بازی مقابل میلان/عکس

مهدی طارمی در بازی برگشت مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما از زدن چهارمین گلش در این رقابت‌ها ناکام ماند.

 

به گزارش عرشه آنلاین ؛ مهدی طارمی ملی پوش ایرانی پورتو در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا ۸۵ دقیقه در سن سیرو مقابل میلان بازی کرد اما از زدن گل ناکام ماند.

تقابل او با توموری بازیکن میلان تصویر جالبی از چهره طارمی در زمان زدن توپ شد.

طارمی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا تنها به لیورپول گل زده است.

چهره جالب طارمی در بازی مقابل میلان/عکس

چهره جالب طارمی در بازی مقابل میلان/عکس

تساوی پورتو و میلان با حضور 85 دقیقه‌ای طارمی

تساوی پورتو و میلان با حضور 85 دقیقه‌ای طارمی

ناکامی در  گل دیشب مهدی طارمی 

تیم‌های پورتو و میلان در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک یک رضایت دادند.

در شب دوم از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار از گروه های B و D از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت ایران برگزار شد.

در گروه B، میلان در سن سیرو میزبان پورتو و یاران مهدی طارمی بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی مهدی طارمی بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد. پورتو در دقیقه ۶ خیلی زود توسط دیاز به گل رسید اما در نیمه دوم میلانی ها با اشتباه امبمبا در دقیقه ۶۱ بازی را مساوی کردند.

این اولین امتیاز روسونری در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بود و امیدهای میلان برای بقا در این رقابت ها زنده ماند. پورتو هم ۵ امتیازی شد و موقتا به رده دوم صعود کرد.

در دیگر دیدار و از گروه D، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان شاختار دونتسک اوکراین بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.

هر  دو گل رئال مادرید را کریم بنزما در دقایق ۱۴ و ۶۱ به ثمررساند. تک گل شاختار توسط فرناندو ۳۹ زده شد.

رئال با این برد ۹ امتیازی شد و در صدر گروه D ایستاد. شاختار هم با یک امتیاز قعرنشین است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1860

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر