هشدار به کوهنوردان؛ صعود به ارتفاعات تهران بدون هماهنگی ممنوع

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات این استان اعلام کرد: صعود به ارتفاعات این منطقه با توجه به شرایط جوی محدود و با همکاری پلیس کوهستان و مدیریت بحران فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

هشدار به کوهنوردان؛ صعود به ارتفاعات تهران بدون هماهنگی ممنوع

 درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از کوهنوردان می‌خواهم برای حفظ سلامت خود و دیگران از صعود به ارتفاعات بدون هماهنگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه صعود کوهنوردان ممنوع نیست و تنها با هماهنگی صورت می‌گیرد، افزود: از شب گذشته در بیشتر نقاط استان بارش باران و در ارتفاعات شهرستان‌های شمیرانات و فیروزکوه شاهد بارش برف بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: در حال حاضر نیز در بخشی از مناطق استان شاهد بارش باران هستیم و تا این لحظه هیچ‌گونه آبگرفتگی در پایتخت و شهرستان‌ها اعلام نشده است.

درجاتی خاطرنشان کرد: به دلیل این بارش‌ها شاهد تصادفات در مسیرها بودیم اما این بارش‌ها تلفات جانی نداشته و طبق گزارشات انجام شده در ارتقاعات برف‌گیر استان نیز فردی به دلیل این بارندگی‌ها گرفتار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: صعود به ارتفاعات استان تنها از مبادی ورودی و اصلی و با هماهنگی صورت می‌گیرد و به شهروندان توصیه می‌کنیم در این شرایط از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

 

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1596

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر