اخبار داغ از باشگاه پرسپولیس

اخبار داغ از باشگاه پرسپولیس

یحیی گل محمدی از زمان حضور دوباره روی نیمکت تیم پرسپولیس در ۴۵ دیدار لیگ برتری هدایت سرخپوشان پایتخت را عهده دار بوده است که حاصل آن ۳۰ برد، ۱۳ تساوی و ۲ شکست بوده است.

دو باخت پرسپولیس به شکست مقابل آلومینیوم در اراک در هفته دوازدهم لیگ بیستم و شکست مقابل ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم برمی گردد. با این حساب پرسپولیسِ گل محمدی که روز چهارشنبه به عنوان میزبان مقابل نساجی قرار می‌گیرد در ۱۶ بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر هیچ شکستی را تجربه نکرده است.

اما چند خبر دیگر از اردوگاه پرسپولیسی ها 

حمله پرسپولیسی‌ها به عوامل یک سریال

 هواداران پرسپولیس به شدت به عوامل سریال خسوف حمله کردند.
این روز‌ها سریال خسوف در نمایش خانگی پخش می‌شود و استقبال نسبتا خوبی هم از این سریال شده است. در جدیدترین قسمت این سریال به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان، چند جوان طرفدار علاقه‌مند به فوتبال در حال دیدن یکی از بازی‌های استقلال هستند که ناگهان یکی از استقلالی‌ها، طرفدار پرسپولیس را لنگی خطاب کرد.

همین موضوع جنجال تازه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده است و هواداران پرسپولیس به شدت به کارگردان و تهیه کننده این سریال حمله کردند و به انتقاد از آن‌ها پرداختند. پرسپولیسی‌ها مدعی شدند عوامل این سریال به خاطر اینکه دیده شوند از این واژه استفاده کردند.

البته این اولین بار نیست که در صدا و سیما و یا فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی یا همین نمایش خانگی این اتفاقات رخ می‌دهد و باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس یا استقلال می‌شود. مازیار میری کارگردان این سریال از استقلالی‌های ۲ آتیشه است که بار‌ها برای دیدن بازی‌های تیم محبوبش به ورزشگاه رفته است. حال باید دید واکنش عوامل این سریال به انتقاد پرسپولیسی‌ها چیست و آیا این کارگردان مطرح حاضر به عذرخواهی می‌شود یا خیر./خبرورزشی

 

پرسپولیس ۲۰ میلیارد به مربی سابقش می‌دهد

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون درخواست اعلام شماره حساب از سوی این مربی را کرده است.
مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد منابع مالی برای پرداخت مطالبات کالدرون و دستیارش تأمین شده است و به زودی پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان باز خواهد شد.

در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس حدود ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین تأمین کرده و طی روزهای گذشته نیز مذاکرات برای تبدیل این مبلغ به دلار انجام شده است. پرسپولیسی‌ها در نامه‌ای به کالدرون نیز درخواست اعلام شماره حساب از سوی این مربی را کرده‌اند و قرار است تا چند روز آینده روال اداری برای پرداخت مطالبات کالدرون انجام شود.

سرخپوشان همچنین علاوه بر پرداخت مطالبات ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون (به علاوه پنج درصد سود سالیانه)، قرار است مطالبات ۹۵ هزار دلاری خواکین را نیز به حساب این مربی واریز کنند. خواکین اکنون در ایران و در تیم فولاد خوزستان حضور دارد و مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند مذاکراتی را با او برای پرداخت مطالباتش انجام دهند. 

مدافع مغضوب پرسپولیس بخشیده می‌شود؟ یحیی تصمیم می‌گیرد

مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن عذرخواهی از مربیان این تیم، خواستار بخشش یحیی گل‌محمدی شد.
علیرضا ابراهیمی در جریان تمرین روز گذشته پرسپولیس نسبت به نیمکت‌نشینی خود در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر معترض و با واکنش تند یحیی گل‌محمدی مبنی بر اخراج این بازیکن از محل تمرین روبرو شد. مدافع مغضوب پرسپولیس پس از ترک تمرین طی تماس‌های جداگانه با اعضای کادر فنی، خواستار بخشش از سوی یحیی گل‌محمدی شد.

قرار است ابراهیمی قبل از تمرین امروز پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده و در جمع اعضای تیم برای اعتراض خود عذرخواهی کند. گل‌محمدی نیز با وساطت دستیاران خود قصد معرفی ابراهیمی به کمیته انضباطی باشگاه را ندارد تا این بازیکن بتواند بار دیگر با هم‌تیمی‌هایش تمرین کند. با این حال گل‌محمدی همچنان قصد استفاده از این مدافع را در ترکیب پرسپولیس ندارد و در دیدار با نساجی حضور نخواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه هفته جاری میزبان نساجی مازندران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزاد خواهد بود. رقابت‌های لیگ برتر ایران همچنان بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود تا سرخ‌ها در نخستین بازی خانگی خود در بیست و یکمین دوره این رقابت‌ها از حضور هواداران خود نیز محروم شوند.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1393

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر