گردوخاک خرید جدید پرسپولیس؛ یحیی مدافعش را خط زد!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برابر فولاد خوزستان به میدان رفت که علیرضا ابراهیمی سرخپوشان را در سفر به اهواز همراهی نکرد.

گردوخاک خرید جدید پرسپولیس؛ یحیی مدافعش را خط زد!

 علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان فصل پیش گل گهر سیرجان، در این فصل به عنوان یکی از خرید‌های جدید پرسپولیس به این تیم پیوسته است. او در کنار علی نعمتی، دو مدافع جدید میانی پرسپولیس هستند که البته فعلا فرصت بازی در ترکیب اصلی این تیم را به دست نیاورده اند.

 

 به همین دلیل، خبرگزاری تسنیم در خبری مدعی شده که نیمکت نشینی‌های علیرضا ابراهیمی به مذاق این بازیکن خوش نیامده است و او ناراحتی اش از شرایط موجود را در تمرین پیش از بازی پرسپولیس با فولاد در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر نشان داده است. موضوعی که با واکنش یحیی گل محمدی روبرو شده است. در بخشی از این گزارش آمده است: «ابراهیمی از موقعیتی که در پرسپولیس دارد چندان راضی نیست و انتظار دارد که در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ظاهرا این بازیکن بابت نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراحت است و این ناراحتی را در تمرین روز پنجشنبه نشان داده است. همین موضوع باعث شد او از لیست تیمش برای بازی با فولاد خوزستان خط بخورد.»

یحیی گل‌محمدی از پرسپولیسی‌ها ناراحت است؟

خبر دیگر اینکه ،به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس از رفتار مدیران این باشگا دلخور باشد.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی به چند نکته مهم اشاره کرد که می‌شد ناراحتی اش از مسئولان پرسپولیس را متوجه شد. فارغ از مباحثی که او درباره عدم پرداخت به بازیکنانش در کنفرانس مطرح کرد، عدم جذب بازیکن خارجی و کنایه زدن به این مورد که «مدیریت گفته پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می‌شود، ولی هنوز خبری نیست» ناراحتی اش را بروز داد. او پیش از شروع بازی‌های پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا درخواست جذب بازیکن خارجی داشت که قوانین فدراسیون مانع از محقق شدن چنین موردی شد. در همان زمان‌ها بود که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت گابریل کالدرون بسته شد و دیگر امکان خرید بازیکن خارجی وجود ندارد.

حالا مشخصا یحیی گل محمدی با اشاره به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی با وجود وعده مدیران پرسپولیس مبنی بر گشودن این پنجره در آینده‌ای نزدیک به آن‌ها کنایه زده است. ضمن اینکه یحیی دلخوری اش را جای دیگری هم نشان می‌دهد و می‌گوید: «الان دیگر پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا بسته شده و بازیکن خوبی در دسترس نیست. باید سراغ بازیکنان آزاد رفت که آن‌ها هم حتما مشکلی داشته اند که بیرون مانده اند»

منبع: فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1324

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر