افشاگری‌های مادر و همبازی بازیکنی که وسط زمین فوتبال درگذشت

یک سال پیش در چنین روزی یک تراژدی در فوتبال ایران به وقوع پیوست. امیرحسین شیرچی بازیکن شاغل در لیگ دسته دوی ایران وسط زمین بازی درگذشت.

افشاگری‌های مادر و همبازی بازیکنی که وسط زمین فوتبال درگذشت

یک سال پیش در چنین روزی یک تراژدی در فوتبال ایران به وقوع پیوست. امیرحسین شیرچی بازیکن شاغل در لیگ دسته دوی ایران وسط زمین بازی درگذشت.​

 امروز پنجشنبه، سی اردیبهشت ماه سالگرد درگذشت امیرحسین شیرچی است. بازیکن ۲۳ ساله‌ای که برای شهدای بابلسر در لیگ دسته دوم بازی می‌کرد و در زمین فوتبال و در هنگام بازی برای تیمش دچار حمله قلبی شد و تا قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.

به گزارش روزنامه اعتماد، همان روزها در «اعتماد» به‌طور ویژه به علت و چگونگی فاجعه رخ داده پرداختیم و گفت‌وگوهایی با خانواده شیرچی و اعضای فنی و مدیریتی باشگاه بابلسری داشتیم. پیگیری‌های رسانه‌ای «اعتماد» دست‌کم تغییرات اندکی در حوزه مسائل پزشکی تیم‌ها در لیگ به وجود آورد تا این امیدواری به وجود بیاید که دیگر شاهد چنین تراژدی‌هایی نباشیم. حالا در آستانه سالگرد امیرحسین با مادر او تماس گرفتیم تا ببینیم در این یک‌سال چه اتفاقاتی رخ داد، درددل‌هایش را بشنویم و با شما به اشتراک بگذاریم.

یک‌سال از فوت امیرحسین می‌گذرد. جای خالی او را هنوز هم حس می‌کنید؟

اگر یک ‌عمر هم بگذرد باز هم جای خالی تنها پسرم را احساس می‌کنم. هر لحظه و هر جا به امیرحسین فکر می‌کنم و هر بار قلبم آتش می‌گیرد که چرا پسرم را به این سادگی از دست دادم. اسم او را می‌برم تنم می‌لزرد. یک‌سال است که روزگارم را سیاه کردند، اما هیچ خبری از شکایت ما نیست! هر کسی به گردن آن یکی می‌اندازد. صبح ها نمی‌خواهم از خواب بیدار شوم. من مثل یک مرد کار کردم تا بچه‌ام را به این سن برسانم.

اگر زمان به عقب برمی‌گشت باز هم اجازه می‌دادید امیرحسین برای شهدای بابلسر بازی کند؟

این تیم فقط اسمش مشخص است! اصلا معلوم نیست که چه شخصی صاحب شهدای بابلسر است! پسر من باید در لیگ برتر بازی می کرد نه اینجا که هیچی به هیچی نیست. آنها لیاقت پسر من را نداشتند. آن تیم صاحب ندارد.

شکایت هم کردید؟

بله، هم از مربیان این تیم و هم از باشگاه اما هیچ‌ کسی پاسخگو نیست. میرقربانی سرمربی امیرحسین به قاضی گفت فقط در سه جلسه بود که هدایت این تیم را برعهده داشت و از وضعیت او بی‌خبر بود. مالک و مدیریت هم به دادگاه نیامدند و اصلا انگار نه انگار که یک انسان جانش را از دست داده. واقعا دیگر نمی‌دانیم ‌چه کاری باید انجام دهیم! ما در دو یا سه جلسه دادگاه حاضر شدیم، اما مسوولان این تیم را ندیدیم! خون امیرحسین من به همین راحتی پایمال شد؟ اول به ما گفتند پسر ما قرص خورده بعد بردیم کالبدشکافی کردند معلوم شد سکته کرده خب چرا از او تست نگرفتند؟ چرا وقتی حالش خوب نبود او را بازی دادند؟‌ او در چند جا بازی کرد و اگر مریض بود در آنجا چرا برایش اتفاقی نیفتاد؟ چرا به ما می گویند شما نباید او را می‌فرستادید تا بازی کند! جای طلبکار و بدهکار عوض شده؟ یک نکته را لازم می دانم در اینجا بگویم.

بفرمایید.

ما دنبال دیه گرفتن نیستیم. ما فقط می خواهیم مقصر مرگ پسرمان را بشناسیم،‌ اما در دادگاه احساس کردیم که انگار ما مقصر مرگ فرزندم هستیم!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134019

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر