سرمربی جدید تراکتور مشخص شد

به نظر می رسد روند انتخاب سرمربی تراکتور به نتیجه رسیده است.

سرمربی جدید تراکتور مشخص شد

به نظر می رسد روند انتخاب سرمربی تراکتور به نتیجه رسیده است. 

به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه  تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی به توافق رسید

مدیرعامل تراکتور گفت با یکی از مربیانی که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی اروپایی را دارد در حال مذاکره هستیم و عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم اسمش را مطرح کنم.

تا یک ساعت پیش به توافق اولیه رسیدیم و قرار شد خودش مربی بدنساز و یک دستیار بیاورد.

گفته می شود باشگاه  تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده است.

 باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل 02-1401 کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد.

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133928

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر