تیم ملی فوتبال|تیم ملی فوتبال در قرنطینه|تیم ملی فوتبال در کره جنوبی

با یک اشتباه نیمه تیم ملی نیمه اول را واگذار کرد!

تیم ملی ایران نیمه اول را واگذار کرد.

با یک اشتباه نیمه تیم ملی نیمه اول را واگذار کرد!

تیم ملی فوتبال کشورمان در نهمین مسابقه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول و در حضور ۶۴ هزار تماشاگر به مصاف کره جنوبی رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه  یک بر صفر به سود کره به پایان رسید.

در آغاز این بازی احسان حاج صفی یک موقیت عالی را در دقیقه ۳ از دست داد. در حالی که علی قلی زاده در شش قدم در محوطه جریمه در انتظار پاس او بود تا با گلر کره تک به تک شود.

در ادامه اما کره ای بازی را در دست گرفتند و حملات پراکنده ای را رود دروازه ایران انجام دادند که بی نتیجه بود. با این حال اشتباه عجیب امیر عابدزاده باعث شد تا کره ای ها  در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند. در دقیقه ۴۶ شوت از  پشت محوطه جریمه سون با واکنش عجیب عابدزاده همراه شد تا گل اول مسابقه برای کره به ثبت برسد.

ترکیب تیم کره جنوبی: کیم سئونگ - کیم جونسو - کیم مین جائه - جونگ وو یانگ - سون هئونگ مین - لی جائه سونگ - هوانگ هی چان - هوانگ او جی - کیم یونگ گئون - کئون چان گون - کیم تائه وان

سرمربی: پائولو بنتو

ترکیب تیم ملی: امیر عابدزاده، احسان حاج صفی(کاپیتان)، شجاع خلیل زاده( از دقیقه ۴۳ عارف غلامی) ،  میلاد محمدی، احمد نورالهی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده، سید مجید حسینی، سردار آزمون، امید نورافکن.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13304

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر