تیم ملی فوتبال|تیم ملی فوتبال در قرنطینه|تیم ملی فوتبال در کره جنوبی

تیم ملی ایران زیر هجمه 65 هزار کره‌ای در ورزشگاه!

حمید استیلی از حضور 65 هزار تماشاگر کره‌ای در ورزشگاه سئول در روز بازی ایران و کره خبر داد!

تیم ملی ایران زیر هجمه 65 هزار کره‌ای در ورزشگاه!

حمید استیلی اظهار کرد که با وجود شیوع بیش از پیش کرونا در کشور کره جنوبی، تیم ملی کشور ما با تیم ملی این کشور با حضور ۶۵ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد. این مسئله نیز در حالی است که حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از کاروان تیم ملی جدا شده و در محل سفارت ایران در سئول قرنطینه شده است. حمید استیلی درباره شرایط برگزاری دیدار ایران و کره بیان کرد: این بازی در استادیوم جام جهانی سئول برگزار می‌شود و برای بالغ بر ۶۵ هزار تماشاگر بلیت فروشی کرده اند. کرونا روز به روز بیشتر می شود و ما هم از طریق بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال با مسئولان نامه نگاری کردیم اما ترتیب اثر ندادند و گفتند بازی با تماشاگر است.

او درباره ابتلای طارمی، جهانبخش و قدوس به ویروس کرونا و غیبت در این دیدار اظهار کرد: متاسفانه طارمی، جهانبخش و قدوس نمی‌توانند برای این دیدار به ما اضافه شوند چون در کشورهای به کرونا مبتلا شدند. ۷ بازیکن ما فردا از استانبول وارد کشور کره می شوند. بعد از انجام تست کرونا، شاید یک جلسه با تیم تمرین کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی ایران و لبنان در مشهد و شرایط حضور تماساگران در این بازی گفت: هنوز مشخص نیست که با تماشاگر است یا نه. هیات رییسه و سرپرست فدراسیون تلاش می کنند. ما بعد از بازی با کره جنوبی،به طور مستقیم وارد مشهد می شویم. در بازی پایانی خودمان عزت اللهی و محرمی هم بل اتمام محرومیت انضباطی، به ما اضافه می شوند.  

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13044

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر