استوری جنجالی عیسی آل کثیر بعد از گلزنی مقابل تراکتور + عکس

عیسی آل کثیر بعد از گلزنی مقابل تراکتور و برد پرسپولیس یک استوری منتشر کرد.

استوری جنجالی عیسی آل کثیر بعد از گلزنی مقابل تراکتور  + عکس

 عیسی آل کثیر بعد از گلزنی مقابل تراکتور  و برد پرسپولیس یک استوری منتشر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، عیسی آل‌کثیر بعد از گلزنی دوباره برای پرسپولیس در بازگشت به این تیم تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

عیسی آل‌کثیر در ابتدای فصل به شکل غیرمنتظره‌ای از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان پیوست تا هواداران پرسپولیس از جدایی مهاجم گلزن و محبوبشان شوکه شوند.

آل‌کثیر پس از جدایی از پرسپولیس هیچ واکنشی به این انتقال نشان نداد و تا مدت‌ها سکوت کرد. عیسی که در سپاهان خیلی در ترکیب مورایس قرار نمی‌گرفت و حتی با سرمربی پرتغالی به مشکل خورده بود درنهایت در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس بازگشت.

آل‌کثیر امروز در ابتدای نیمه دوم بازی پرسپولیس مقابل تراکتور و درحالیکه بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرده بود وارد زمین شد و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه موفق به گلزنی شد تا گره بازی را باز کند و می‌توان گفت که سهم بسیار زیادی در پیروزی امروز تیم اوسمار مقابل تراکتور داشت.

مهاجم پرسپولیس پس از گلزنی به تراکتور از خود بی خود شد و شادی این بازیکن نشان می‌داد که آل‌کثیر کاملا دلتنگ تکرار این روزها در پرسپولیس بوده و بازگشت رویایی به تیم سابقش داشت.

اما آل‌کثیر پس از پایان بازی با انتشار تصویری از شادی بعد از گل خود مقابل تراکتور در صفحه شخصی اینستاگرامش به نوعی به حضور دوباره‌اش در پرسپولیس واکنش نشان داد.

عیسی آل کثیر استوری

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127735

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر