شگفتانه نکونام در نقل و انتقالات استقلال/ خط خوردن دوستاره سرشناس از لیست استقلال

جواد نکونام تصمیم تازه ای برای نقل و انتقالات زمستانی استقلال دارد او می خواهد قهرمانی لیگ برتر را امسال از آن خود کند.

شگفتانه نکونام در نقل و انتقالات استقلال/ خط خوردن دوستاره سرشناس از لیست استقلال

جواد نکونام تصمیم تازه  ای برای نقل و انتقالات زمستانی استقلال دارد او می خواهد قهرمانی لیگ برتر را امسال از آن خود کند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ جواد نکونام سرمربی استقلال در لیست جدید خود نام نفرات در پست‌های مشابه را اولویت‌بندی کرده است.

تیم فوتبال استقلال با عبور از میانگین امتیاز قهرمانی و کسب ۳۲ امتیاز درحالی به کار خود در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر پایان داد که شاید خوشبین‌ترین هوادار این تیم با توجه به وضعیتی که این تیم در پیش فصل گرفتار آن بود، در پایان نیم‌فصل پیش‌بینی چنین جایگاهی را برای نکونام و شاگردانش نداشت اما در هر صورت آبی‌ها با عبور از رقبای قدرتمند خود تا قبل از دیدار دو تیم مدعی دیگر یعنی پرسپولیس و سپاهان مقابل رقبایشان در دیدار پایان نیم‌فصل به صدر جدول رسیده و موقتا با صدرنشینی به کار خود پایان دادند. استقلال درحالی با شرایطی ایده‌آل و مطلوب در جدول رده‌بندی به کار خود پایان داد که این تیم در زمین مسابقه در دیدارهای نیم‌فصل اول خود بعضا در نقاطی از زمین هرگز توقع کادرفنی و هوادارانش را برآورده نکرد تا از چند هفته پیش و به‌منظور تقویت این نقاط ضعف استقلال، نکونام دست به کار شده و با تهیه لیست ورودی، مذاکرات لازم را در زمان مقرر با این نفرات از سوی باشگاه آغاز کند.

نکته قابل توجه اینکه طی روزهای گذشته از حضور بازیکنانی مانند حسین‌زاده، استون اورونوف ازبک، سیلوای برزیلی و منتظر محمد عراقی در لیست ورودی نکونام خبر دادیم که با اعلام یک لیست دیگر برای نیم‌فصل، برخی گمانه‌زنی‌ها نسبت به اسامی جدید ایجاد شده است. هرچند تا این لحظه از باشگاه استقلال یا کادرفنی این تیم هنوز کسی نسبت به اعلام لیست جدید واکنشی نشان نداده است. با این حال و بعد از اسامی منتشرشده در رسانه‌ها، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اصولا نام نفراتی مانند جهانبخش و قلی‌زاده که با رقم‌های هنگفتی تحت قرارداد با تیم‌های اروپایی هستند، در لیست نکونام صحت ندارد. سرمربی استقلال در لیست جدید خود نام نفرات در پست‌های مشابه را اولویت‌بندی کرده، به‌طور مثال براساس این اولویت‌بندی، نام منتظر محمد عراقی در این لیست در اولویت‌های بعدی در صورت عدم جذب بازیکنانی که در اولویت اول نکونام هستند، قرار گرفته است. این در صورتی است که در لیست نکونام برای باشگاه می‌توان به این مهم اشاره کرد که این سرمربی با ارسال لیستی پر و پیمان در حد تیم ملی برای باشگاه، به نوعی این پیغام را به صورت غیرمستقیم برای مدیریت ارسال کرده که با توجه به وضعیت نیم‌فصل اول در لیگ برتر و به زعم وی و سایر استقلالی‌ها نادیده گرفتن عدالت درخصوص برخورد با تیم‌های متخلفی که از سقف قرارداد عدول کرده‌اند، دیگر رعایت سقف بودجه برای کادرفنی استقلال و بازیکنان این تیم اهمیتی نداشته و بر همین اساس نیز علی خطیر باید بیشترین تلاش خود برای جذب بازیکنانی که در فهرست نکونام هستند را به کار ببندند.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120486

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر