لیست ورود و خروج نکونام در نیم فصل مشخص شد/ استقلال زیر و رو می شود

5 بازیکن ورود استقلال در نیم فصل و لیست خروج نکونام مشخص شد.

لیست ورود و خروج نکونام در نیم فصل مشخص شد/ استقلال زیر و رو می شود

۵ بازیکن ورود استقلال در نیم فصل و لیست خروج نکونام مشخص شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ نکونام در دو نشست خبری اخیر، تأکید زیادی روی جذب بازیکن در نیم فصل کرده و پس از تساوی برابر گل گهر، از کدهای جدیدی از نیازهایش برای بهبود اسکواد تیم خبر داد.

کم فروغ بودن استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی، موضوعی است که طی ماه‌های گذشته بارها و بارها به آن پرداخته شده است. تعداد زیادی از بازیکنان مدنظر نکونام راهی تیم‌های دیگر شدند و همین موضوع باعث خلق مشکلاتی میان کادرفنی و مدیریت باشگاه شد.

در نهایت و پس از سپری شدن چند هفته پر فراز و نشیب و لبریز از مشکلات، با وساطت‌هایی که صورت گرفت، خطیر و نکونام اختلافات را کنار گذاشته ولی این موضوع باعث نمی‌شود که سرمربی استقلال از خواسته‌هایش برای تقویت تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی دست بکشد.

نکونام در دو نشست خبری اخیر، تأکید زیادی روی جذب بازیکن در نیم فصل کرده و پس از تساوی برابر گل گهر، از کدهای جدیدی از نیازهایش برای بهبود اسکواد تیم خبر داد. در واقع سرمربی آبی پوشان صراحتا اعلام کرد که استقلال برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، باید حداقل پنج بازیکن جدید جذب کند.

از آنجایی که فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال پر شده، اگر فرض کنیم که مدیریت باشگاه هم برای جذب پنج بازیکن اقدام کند و تمامی این نفرات نیز بالای ۲۳ سال سن داشته باشند، در نتیجه آبی پوشان باید به همان اندازه نیز در اسکواد خود خروجی داشته باشند.

باید این نکته را نیز در نظر گرفت که در نیم فصل، رضا میرزایی نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به ترکیب تیم باز خواهد گشت و اگر قرار باشد او در این فصل نیز برای استقلال بازی کند و از تیم جدا نشود و اینکه او را جزو پنج بازیکن جدیدی که نکونام نام برد به حساب نیاوریم، در نتیجه آبی‌ها باید یک خروجی دیگر نیز داشته باشند، یعنی ۶ بازیکن باید از تیم جدا شوند.

البته پر بودن سقف بودجه استقلال و مشکلاتی که این تیم هنوز درگیر آن است، دست مدیران باشگاه را برای جذب تمامی نفرات مورد نظر نکونام بسته است. باید دید اگر استقلال بخواهد پنج بازیکن جدید به خدمت بگیرد، کدام نفرات از تیم جدا خواهند شد هر چند که حدس زدن نام چند نفر از خروجی‌های احتمالی، چندان سخت نیست.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119661

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر