عنایتی: استقلال تیم خطرناکی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال در کل تیم خطرناکی است و نمی‌توانیم یک نفر خاص را در نظر بگیریم. بازیکن تاثیرگذار در همه تیم‌ها وجود دارد اما تمام مهره های استقلال در تمام خطوط وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند و این کار ما را مقداری سخت می‌کند.

عنایتی: استقلال تیم خطرناکی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:در هفته‌های گذشته فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد و با وجود بازی‌هایی که انجام دادیم، نتیجه‌ای که باید را نگرفتیم.

به گزارش عرشه آنلاین، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، اظهار داشت: خیلی هیجان زده هستیم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که افتخارات زیادی در سطح قاره آسیا و لیگ ایران دارد. می‌دانیم بازی فوق‌العاده سختی برابر این بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت داریم. نفراتی که به هر حال وجهه بین المللی دارند. بازیکنان جوان ما هم انگیزه‌شان زیاد است. می‌خواهیم ضمن محک زدن تجربیات آنها، در یک بازی بزرگ شرایط خود را هم در جدول از لحاظ فنی بالاتر ببریم.

فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد

وی افزود: در هفته‌های گذشته فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد و با وجود بازی‌هایی که انجام دادیم، نتیجه‌ای که باید را نگرفتیم. در هر ۴ بازی که در خدمت باشگاه پیکان بودم، همه کارشناسان اذعان دارند به کمترین حق خود رسیدیم و این خاصیت کار با بازیکنان جوانان است و نمی‌توان کاری کرد. باید تجربه کسب کنند و شرایط بازی را باید به بهترین شکل به سود خود تغییر بدهند اما این اتفاق برای ما نیفتاد.

سرمربی پیکان با اشاره به بازی شاگردانش مقابل فولاد، گفت: فوتبال کاملا قابل احترامی بازی کردیم. آن دیدار شرایط ویژه‌ای داشت و خیلی کمتر دیده بودم پیکان بتواند موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. با این وجود از گل نشدن این فرصت‌ها نگران هستیم. فردا هم یک روز خاص برای ما است و خودم خیلی هیجان زده هستم‌. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که خاطرات خیلی خوب و زیادی از آن دارم. استقلال پرمهره است و باید با تمام تمرکز در طول ۹۰ دقیقه کار کنیم تا بتوانیم با نتیجه گرفتن، شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. احساس می‌کنم فردا تماشاگران و افرادی که پای تلویزیون نشسته‌اند، بازی خوبی می‌بینند. نتیجه با خدا است و فقط تلاش می‌کنیم.

استقلال تیم خطرناکی است

عنایتی درخصوص خطرناک‌ترین بازیکن استقلال، توضیح داد: استقلال در کل تیم خطرناکی است و نمی‌توانیم یک نفر خاص را در نظر بگیریم. بازیکن تاثیرگذار در همه تیم‌ها وجود دارد اما تمام مهره های استقلال در تمام خطوط وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند و این کار ما را مقداری سخت می‌کند.

وی درمورد اینکه تیمش فردا به مساوی فکر می‌کند یا برد، عنوان کرد: روی نقاط ضعف و قوت استقلال برنامه‌ریزی و در طول هفته تمرین کرده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم این شرایط را کنترل کنیم. در بازی فوتبال نمی‌توانیم بگوییم صرفا برای چه بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و این را به بچه‌ها گفتیم. شرایط بازی تعیین می‌کند چه اتفاقی بیفتد اما در ذهن ما یک بازی خوب با شرایط خوب است و امیدوارم در پایان بازی خوشحال بیرون بیاییم.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120059

ارسال نظر