اطلاعیه باشگاه استقلال درباره مصاحبه جنجالی هاشمی نسب

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره مصاحبه جنجالی هاشمی نسب

استقلال مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب را تکذیب کرد

به گزارش عرشه آنلاین؛   باشگاه استقلال اعلام کرد که اعضای این تیم مصاحبه ای را پس از بازی با فولاد انجام نداده اند.

  در پایان دیدار استقلال و فولاد، اتفاقات جنجالی رخ داد و ویدیویی از نادر غبیشاوی مربی گلرهای میزبان منتشر شد که در تلاش است تا به سمت یکی از اعضای تیم حریف حمله کند که با دخالت اطرافیان، این موضوع ختم به خیر شد.

افرادی که به این صحنه نزدیک بودند، مدعی هستند که هاشمی نسب هدف حمله غبیشاوی بوده است و مربی گلرهای فولاد نیز در مصاحبه هایی که پس از پایان بازی انجام داد، اعلام کرد که مربی استقلال به خانواده او توهین کرده است.

در این بین، مصاحبه ای نیز از هاشمی نسب در رسانه ها منتشر شد که از قول وی و خطاب به عبیشاوی آمده بود: «ما روی نیمکت بودیم که دیدیم این آقا به سمت نیمکت حمله‌ور شد. بنده اصلا ایشان را نمی‌شناسم که بخواهم با او هم‌خانه باشم.»

انتشار این مصاحبه از سوی هاشمی نسب سبب شد تا باشگاه استقلال نیز بیانیه ای را در این خصوص منتشر کند. آبی ها اعلام کرده اند که پس از دیدار برابر فولاد، اعضای این تیم مصاحبه ای را انجام نداده اند.

در متن این اطلاعیه آمده است: «با توجه به انتشار برخی اظهارنظرها از طرف اعضای تیم استقلال، اعلام می شود هیچ یک از مربیان و بازیکنان، بعد از دیدار با فولاد خوزستان در قالب گفت‌وگو، اظهار نظری رسمی نداشته‌اند.»

در بخش پایانی اطلاعیه استقلال نیز ذکر شده است: «به این ترتیب هرگونه مصاحبه یا اظهار نظری تکذیب و به اطلاع عموم می رساند، در صورت نیاز، گفت و گو یا مصاحبه اعضای تیم از طریق رسانه رسمی باشگاه منتشر خواهد شد و به سمع و نظر افکارعمومی و هواداران عزیز استقلال، خواهد رسید.»/ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117672

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر