اولین خرید استقلال برای نیم فصل لو رفت/ انتخاب جنجالی نکونام برای استقلال

خبرهایی درباره اولین خرید استقلال برای نیم فصل لو رفت.

اولین خرید استقلال برای نیم فصل لو رفت/ انتخاب جنجالی نکونام برای استقلال

خبرهایی درباره اولین خرید استقلال برای نیم فصل لو رفت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ شنیده می‌شود برخی اقدامات از سوی نکونام به منظور تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم انجام شده و گویا مذاکراتی نیز اتفاقی افتاده است.

با وجود آنکه حدود دو ماه دیگر تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران باقی مانده از حالا برخی باشگاه‌های لیگ برتری برای رفع نقاط ضعف و تقویت خود در نیم‌فصل دوم دست به کار شده و اقدامات خود به همین منظور را آغاز کرده‌اند. این در حالی است که شنیده می‌شود اقدامات جواد نکونام نیز به همین منظور آغاز شده و برخی تحرکات نیز در همین زمینه دیده شده است. بر همین اساس تیم استقلال با وجود آنکه تا این جای کار در صدر جدول قرار گرفته و خود را در قامت یک مدعی قهرمانی نشان داده است همچنان در زمین مسابقه با مشکلاتی مواجه است که به وضوح در جریان دیدارهای این تیم مشاهده می‌شود. در این خصوص شنیده می‌شود برخی اقدامات از سوی سرمربی این تیم به منظور تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم انجام شده و گویا مذاکراتی نیز با برخی بازیکنان که شرایط جابه‌جایی در نیم‌فصل دوم در استقلال را خواهند داشت انجام شده است. در همین ارتباط در روزهای ابتدایی هفته جاری منتظر محمد، هافبک عراقی که در ابتدای فصل به استقلال پیوسته و به دلایلی در ادامه راهی رفسنجان شد، به همراه برادرش راهی باشگاه استقلال شده و جلسه‌ای را با مسئولان این باشگاه برگزار می‌کند.

هافبک عراقی که سهمیه زیر ۲۳ سال به شمار می‌رود در صورتی که برای بازگشت موردنظر نکونام قرار گرفته باشد برای حضور در لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال استقلال در نیم‌فصل دوم جای گرفته و تهدیدی برای سهمیه بازیکنان بزرگسال این تیم به شمار نخواهد رفت، هرچند ماجراهای مرتبط با سقف قرارداد با بازگشت این بازیکن نیز باید رعایت شود.

منتظر محمد در نیم‌فصل اول رقابت‌ها در حالی به مس رفسنجان پیوسته و شاگرد ساکت الهامی شده که روند پرفراز و نشیبی را سپری کرده هرچند با سپری شدن رقابت‌ها این بازیکن هرچه بیشتر به درخشش خود در جمع مسی‌ها ادامه داده و در چند بازی نیز راهگشای رفسنجانی‌ها برای کسب نتایج موفق این تیم به شمار رفته و نمایش مطلوبی را از خود به ثبت رساند.

نکته قابل توجه اینکه مصطفی محمد برادر بزرگ‌تر منتظر محمد نیز چندی پیش با عقد قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست تا همبازی برادرش شود.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116869

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر