یاسین سلمانی ۲ در ترکیب اصلی پرسیولیس /میلاد سورگی کیست؟+عکی

سورگی ۲۲ ساله که این فصل در چند بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و اولین بازی خود را هم در ترکیب انجام داد، پس از اینکه در سفر به دوحه همراه قرمزها بود، این بار فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا کرده است.

یاسین سلمانی  ۲ در ترکیب اصلی پرسیولیس /میلاد سورگی کیست؟+عکی

میلاد سورگی در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با پیکان حضور دارد.

 این شاید عجیبترین تصمیم ممکن بعد از مصدومیت مهدی ترابی و امید عالیشاه است که باعث شده تا یک هافبک جوان و خوش آتیه در ترکیب سرخپوشان قرار بگیرد.

سورگی ۲۲ ساله که این فصل در چند بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و اولین بازی خود را هم در ترکیب انجام داد، پس از اینکه در سفر به دوحه همراه قرمزها بود، این بار فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا کرده است.

این فوتبالیست بیرجندی که از آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسیده، امروز به همراه ریگی، سروش، صادقی و عمری خط میانی قرمزها را تشکیل خواهد داد و باید دید که از این حضور در ترکیب اصلی چه استفاده‌ای خواهد برد.

نکته مهم اینکه یحیی فصل گذشته محمد عمری را به ترکیب اصلی پرسپولیس معرفی کرد و حالا با حضور یک بازیکن دیگر از آکادمی، علاقه خود به استفاده از بازیکنان جوان را نشان می‌دهد.

باید دید که این بازیکن خوش تکنیک و شوتزن می‌تواند از این فرصت فوق العاده بهره ببرد یا خیر

میلاد سورگی کیست؟

بیوگرافی میلاد سورگی بازیکن پرسپولیس با عکس و ناگفته ها از شروع تا درخشش و ناگفته های زندگی شخصی اش را می خوانید.

بیوگرافی میلاد سورگی بازیکن پرسپولیس با عکس و ناگفته ها از شروع تا درخشش و ناگفته های زندگی شخصی اش را می خوانید.

بیوگرافی میلاد سورگی

میلاد سورگی متولد ۲۲ بهمن ۱۳۸۰ در بیرجند، فوتبالیست است.

دیپلم تربیت بدنی بوده که فوتبال را از ۷ سالگی شروع کرده و در ۱۹ سالگی به پیکان رفته و سپس پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده و ۱۸۷ سانتی متر قد دارد و در پست وینگر بازی می کند.

خانواده

محمد میلاد سورگی (Milad Sourgi) در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی به دنیا آمده است و پدر و مادرش هر دو کارمند بوده و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

شروع فوتبال تا کشف استعداد

از ۷ سالگی بازی فوتبال را شروع کردم که در این مسیر مربیان بسیار خوبی داشتم که برای پیشرفت و تمرکز من بر روی ورزش فوتبال همیشه همراه بوده اند.

از سوم ابتدایی تا پایان دبیرستان در تیم های منتخب استان خراسان جنوبی بازی می کردم تا اینکه سال ۱۴۰۰ آقای محمود انصاری، مربی امیدهای پیکان در یکی از مسابقات کشوری بازی مرا دیدند و من را همراه خود به امیدهای پیکان بردند و سال بعد هم همینطور با خود آقای انصاری به امیدهای پرسپولیس آمدم.

پیوستن به پیکان

سورگی مهر سال ۱۴۰۰ در ۱۹ سالگی به تیم پیکان ملحق شد و تا خرداد ۱۴۰۱ در تیم امیدهای این تیم حضور داشت.

ورود به پرسپولیس

تیر ۱۴۰۱ با قراردادی ۳ ساله به تیم پرسپولیس پیوست و از بهمن ماه این سال با تایید یحیی گل محمدی به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شد و اولین بار در بازی برابر مس رفسنجان در جمع هجده بازیکن حضور داشت و روی نیمکت نشست.

قرارداد ۵ ساله با پرسپولیس

تابستان ۱۴۰۲ در ۲۱ سالگی به دلیل عملکرد خوبش در تیم امیدهای پرسپولیس با نظر مثبت یحیی گل محمدی تمدید قرارداد ۵ ساله ای با این بازیکن منعقد شد تا فصل آینده به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در تیم بزرگسالان سرخ پوشان حضور داشته باشد.

تحصیلات

دیپلم تربیت بدنی دارم، برای دانشگاه و ادامه تحصیل هم ثبت نام کرده ام اما بدلیل مشغله سخت ورزشی امکان ادامه تحصیل سخت و دشوار بنظر می رسد، در حال حاضر در خوابگاه پرسپولیس هستم اما قبل از آن برای رسیدن به این هدف خیلی سختی کشیدم تا بتوانم نتیجه تلاش و تمرین های مستمر را ببینم.

روتین تمرینی

روزانه پس از صرف صبحانه ساعت ۹ صبح به تمرین بدن سازی می روم، این تمرین تا ساعت ۱۳ ادامه دارد و سپس از ساعت ۵ عصر تا ۸ نیز تمرین می کنم تا بدنم آماده باشد.

در کل روزی تقریبا ۷ ساعت تمرین داریم همچنین از ویتامین ها و مکمل ها برای بهبود سیستم ایمنی بدن استفاده می کنیم.

ورزش های دیگر

در رشته های والیبال، بیلیارد، هندبال و دو و میدانی هم سررشته دارم؛ اما بدلیل علاقه به فوتبال این رشته را به طور حرفه ای دنبال کردم.

رفقایم در پرسپولیس

با همه بازیکنان رفیق هستم و رابطه خوبی دارم اما با کنعانی‌ زادگان و آقا وحید بیشتر رفیق هستم و با آنها بیشتر صحبت می‌کنم.

بیوگرافی میلاد سورگی بازیکن جدید پرسپولیس

به مغزم نکته منفی خطور نمی‌ کند

پرسپولیس بزرگترین تیم ایران و یکی از پرهوادارترین تیم‌ های آسیاست به همین دلیل حتماً بازی در چنین تیمی سخت است تیمی که بیشترین قهرمانی‌ ها را در یک دهه اخیر در ایران و حتی آسیا کسب کرده است به حضور در چنین تیمی افتخار می‌ کنم و به مغزم نکته منفی خطور نمی‌ کند چون اگر سرمربی تیم به من اطمینان نداشت دستور جذب مرا نمی‌ داد و باشگاه هم با من قرارداد پنج‌ ساله منعقد نمی‌ ساخت.

خوشبختانه در هر پنج بازی دوستانه تیم هم شرکت کردم و یک نیمه در تمامی پنج بازی حضور داشتم و خودم فکر می‌ کنم مربی تیم از نمایش‌ هایی که ارائه دادم راضی باشد.

شماره ۴۸

من در تیم امسال با شماره ۴۸ بازی می ‌کنم. این انتخاب دلیل خاصی نداشت اما دوست داشتم شماره‌ ای را بپوشم که اگر در آینده موفق شدم به هدفم رسیدم، این شماره با نام خودم شناخته شود.

فصل قبل هم در امیدها با شماره ۸۸ بازی می‌ کردم و از آنجا که به شماره هشت علاقه‌ مند بودم شماره ۴۸ را در این فصل انتخاب کردم.

الگو و آرزو

برای آینده اهداف بزرگی همچون بازی در تیم ملی و مسابقات جهانی را مدنظر دارم

الگوی من امباپه است اما در ایران واقعاً امید عالیشاه و وحید امیری الگویم هستند اما در کنار این دو عزیز من واقعاً مسی را همه جوره قبول دارم چون همه جا بازی می‌ کند و بازیکنی چندپسته محسوب می‌

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110808

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر