کابوس تمام نشدنی یحیی گل محمدی در قزوین

مهم‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر که قرار است همین امروز برگزار شود مربوط به تقابل تیم‌های پیکان و پرسپولیس است

کابوس تمام نشدنی یحیی گل محمدی در قزوین

مهم‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر که قرار است همین امروز برگزار شود مربوط به تقابل تیم‌های پیکان و پرسپولیس است. این بازی که پیش از این قرار بود در تهران برگزار شود به دلیل مساعدنبودن شرایط ورزشگاه‌های این شهر به قزوین برده شده و قرار است به میزبانی این شهر برگزار شود. پرسپولیس تا پایان هفته قبل با ۱۳ امتیاز صدرنشین بود، ولی کسر یک امتیاز از این تیم توسط کمیته انضباطی، باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت یک رده در جدول سقوط کرده و جایشان را به رقیب دیرینه یعنی استقلال دهند.

این به آن معناست که اگر پرسپولیس می‌خواهد صدر را از استقلال که آن‌ها هم ۱۲ امتیازی هستند، پس بگیرد، چاره‌ای به غیر از برتری در این دیدار خارج از خانه ندارد. مسئله، ولی اینجاست که کار چندان ساده نیست. این تیم در روز‌های اخیر با اعتراض یحیی مواجه شده و سرمربی در چندین تمرین این تیم غیبت داشته است. از آن بدتر، تعداد مصدومانی است که روی دست یحیی مانده و مشخص نیست این تیم با چه ترکیبی قرار است برابر پیکان صف‌آرایی کند. مرتضی پورعلی‌گنجی تازه‌ترین مصدومی است که به فهرست غایبان این باشگاه اضافه شده است. او در دیدار‌های ملی به شدت مصدوم و روز گذشته شایعه شد که ممکن است رباط صلیبی پاره کرده باشد. یاسین سلمانی، وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی هم دیگر مهره‌های تأثیر‌گذار، ولی مصدوم پرسپولیس در این مسابقه هستند.

از سوی دیگر گئورگی گولسیانی هم با اشکال حقوقی در قرارداد روبه‌رو است و اگر تا پیش از این دیدار قراردادش را اصلاح نکند نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. این حجم از غیبت تبدیل به کابوسی برای یحیی شده که برای بردن و کسب سه امتیاز این مسابقه حسابی تحت فشار است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110771

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر