دروازه‌بان استقلال خانه‌نشین شد!

علیرضا رضایی عجیب‌ترین روزهای فوتبالی خود را سپری می کند؛ این دروازه بان آینده دار در روز آخر نقل و انتقالات از سوی باشگاه استقلال از لیست این تیم خارج شد و این در حالی بود که برای فسخ قرارداد با آبی پوشان توافقی انجام نداده بود. به عبارت بهتر رضایی همچنان تحت قرارداد باشگاه استقلال است اما در لیست بازیکنان بزرگسال این تیم قرار ندارد و کارت بازی اش نیز صادر نشده است.

دروازه‌بان استقلال خانه‌نشین شد!

علیرضا رضایی عجیب‌ترین روزهای فوتبالی خود را سپری می کند؛ این دروازه بان آینده دار در روز آخر نقل و انتقالات از سوی باشگاه استقلال از لیست این تیم خارج شد و این در حالی بود که برای فسخ قرارداد با آبی پوشان توافقی انجام نداده بود.

به عبارت بهتر رضایی همچنان تحت قرارداد باشگاه استقلال است اما در لیست بازیکنان بزرگسال این تیم قرار ندارد و کارت بازی اش نیز صادر نشده است.

در چنین شرایطی گفته می شد که این دروازه بان ۲۴ ساله با توجه به خروج از لیست باشگاه استقلال می تواند با فسخ یکطرفه قراردادش به تیم دیگری به عنوان سهمیه آزاد برودو کارش را دنبال کند. حتی گمانه زنی‌هایی درباره حضور او در شمس آذر قزوین هم مطرح شد اما حالا با کسب اطلاع از قوانین مشخص شده که رضایی نمی‌تواند تا نیم فصل برای هیچ تیم دیگری به میدان برود.

بر اساس قوانین سازمان لیگ بازیکنی که قراردادش را در زمان نقل و انتقالات با باشگاه خود فسخ نکرده باشد، حتی اگر از لیست بازیکنان تیم خارج شود، نمی‌تواند به عنوان سهمیه آزاد به تیم دیگری برود. به عبارت بهتر حتی اگر رضایی قرارداد خود با استقلال را فسخ کند، نمی تواند تا پنجره بعدی نقل و انتقالات(نیم فصل) به تیم دیگری برود!

رضایی که این روزها همراه تیم ایران در بازی های آسیایی هانگژو حضور دارد، حالا در شرایطی عجیب قرار گرفته است. این دروازه‌بان آینده‌دار حالا حداقل تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر خانه نشین خواهد بود و باید به صورت اختصاصی تمریناتش را دنبال کند. موضوعی که قطعا باعث رضایت او نیست.

رضایی اگرچه به واسطه قرارداد با باشگاه استقلال باید حق و حقوق خود را طبق قرارداد موجود دریافت کند، اما شرایط بازی کردن را ندارد! موضوعی که شاید باعث ایجاد یک پرونده حقوقی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شود و اتفاقات عجیب تری را در این ماجرا به همراه داشته باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107273

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر