کدام بازیکن جانشین بیرانوند مقابل النصر می‌شود؟

گزینه‌های جانشینی بیرانوند مقابل النصر اعلام شدند.

کدام بازیکن جانشین بیرانوند مقابل النصر می‌شود؟

گزینه‌های جانشینی بیرانوند مقابل النصر اعلام شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند، پرسپولیس ناچار به استفاده از یکی از دوازه‌بانان جوان خود در دیدار با النصر است.

باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) به‌صورت رسمی اعلام کرد علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پا حدود دو الی سه هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس دیدار تیمش مقابل النصر عربستان را از دست خواهد داد.

غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار حساس با النصر در حالی نگرانی هواداران پرسپولیس را به همراه داشته است که سرخپوشان جانشین مطمئنی برای او در تیم‌شان ندارند و تنها دو دروازه‌بان جوان در تمرینات سرخپوشان حضور دارند.

امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی دروازه‌بان‌های دوم و سوم پرسپولیس هستند که هر دو زیر ۲۳ سال و جزو سهمیه جوانان این تیم محسوب می‌شوند. این دو دروازه‌بان جوان تاکنون سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند و احتمالاً باید در اولین بازی خود در ترکیب سرخپوشان مقابل رونالدو و یارانش قرار بگیرند.

باشگاه پرسپولیس البته این فرصت را دارد که تا هفت روز قبل از اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا لیستش را به‌روزرسانی و یک دروازه‌بان جدید را به جمع دیگر بازیکنان اضافه کند که با توجه به فعالیت این تیم در نقل‌وانتقالات بسیار بعید به نظر می‌رسد این اتفاق در سه روز آینده رقم بخورد.

جانشین بیرانوند

جانشین بیرانوند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم النصر عربستان خواهد بود. / تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105329

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر