«بیرانوند» در پرسپولیس ماندنی شد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پیشتر اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد او با پرسپولیس منتشر شده بود، تصمیم خود را در این زمینه اعلام کرده است.

«بیرانوند» در پرسپولیس ماندنی شد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس و گلر شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، در تیم قرمز ها ماندگار شد .امروز تکلیف  علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پیشتر اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد او با پرسپولیس منتشر شده بود، نهایی شد   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پیشتر اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد او با پرسپولیس منتشر شده بود، تصمیم خود را در این زمینه اعلام کرد. تکلیف قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. علیرضا بیرانوند قراردادش را با تیم فوتبال پرسپولیس فسخ می‌کند.

قرار است مطالبات علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس طی روزهای آینده پرداخت شود. ظهر امروز جلسه‌ای بین رضا درویش با علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال برگزار شد 

بیشتر بخوانید: فوری؛ تکلیف قرارداد پرسپولیس با بیرانوند مشخص شد

تکلیف قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که نقش مهمی در موفقیت‌های فصل گذشته این تیم داشت، تصمیم خود برای ادامه همکاری و حضور در پرسپولیس را اعلام کرد.

 

علیرضا بیرانوند

 پس از اختلافات به وجود آمده بین علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز جلسه‌ای بین رضا درویش و دروازه‌بان پرسپولیس برگزار شد که طی آن اختلافات برطرف و بیرانوند در جمع سرخ‌ها ماندنی شد.

 
در این جلسه طبق توافق درویش و بیرانوند قرار است مطالبات دروازه‌بان پرسپولیس طی روزهای آینده پرداخت شود و هیچ بحث دیگری برای افزایش رقم قرارداد صورت نگرفته است./تسن 
 
 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95086

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر