حجم ویدیو: 2.86M | مدت زمان : 00:00:38

برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل بلغارستان با مصدومیت وحشتناک بیرانوند+فیلم

علیرضا بیرانوند که در بازی قبلی تیم ملی مقابل ازبکستان مصدوم شده بود بار دیگر این شرایط را تجربه کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه هریستو بوتف شهر پلوودیف در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.

لازار لوکیچ با کمک‌های دراگان بوگیچویچ و بویان بابوویچ از صربستان، قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

بازی از همان دقیقه اول سرعتی و جذاب آغاز شد و نشان داد که هم ملادن کرستاییچ و امیر قلعه‌نویی با یک تاکتیک هجومی به دنبال رسیدن به برتری هستند. با وجود تلاش بلغارها برای زیر فشار قراردادن تیم کشورمان در این بازی خانگی اما از همان دقایق اول ملی‌پوشان ایران برتری نسبی نسبت به میزبان داشتند.

در اولین موقعیت جدی مسابقه شوت محمد محبی از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه بلغارستان به بیرون رفت.

سرانجام در دقیقه ۱۴، اشتباه مدافع بلغارستان سبب شد تا توپ در جناح راست محوطه جریمه به سامان قدوس برسد و او هم با یک پاس بلند عرضی محبی را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و ملی‌پوش ایرانی روستوف با یک ضربه سر دروازه بلغارستان را باز کرد تا تیم ملی کشورمان یک بر صفر پیش بیفتد.

دقایقی از گل برتری تیم ملی نگذشته بود که در دقیقه ۲۱ علیرضا بیرانوند پس از یک پرتاب بلند از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد، مصدومیتی که باعث شد نتواند به بازی ادامه بدهد و پیام نیازمند جایگزین او در دروازه ایران شود.

در ادامه بازی بلغارستان برای جبران گل زده هجومی‌تر ادامه داد اما دفاع فشرده تیم کشورمان سبب شد تا این تیم نتواند موقعیت جدی روی دروازه نیازمند به وجود بیاورد و در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر ایران به پایان برسد.

ترکیب اولیه بلغارستان:

دیمیتار میتوف، دیمو کراستف، الکس پتکوف، ایلیا گروف، ویکتور پوپوف، ایوان یوردانوف، آندریان کرایف، ایوایلو چوچف، لوکاس پتکوف، کریل دسپودوف و پرسلاو بوروکوف

سرمربی:ملادن کرستاییچ

ترکیب اولیه ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، سیعد عزت‌اللهی،علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس، محمد محبی، احمد نوراللهی و رامین رضائیان

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105084

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر