اتفاق مهم برای علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پیشتر اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد او با پرسپولیس منتشر شده بود، تصمیم خود را در این زمینه اعلام کرده است.

اتفاق مهم برای علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس و گلر شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، فصل خوبی را سپری کرد و از نظر فردی و تیمی به افتخارات مهمی رسید. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پیشتر اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد او با پرسپولیس منتشر شده بود، تصمیم خود را در این زمینه اعلام کرده است اما بروز یک اتفاق، بار دیگر، مشکلاتی برای علیرضا بیرانوند ایجاد کرده است. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار، مقابل ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد. علیرضا بیرانوند با تشخیص پزشکان برای مداوا و رسیدگی بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: فوری؛ تکلیف قرارداد پرسپولیس با بیرانوند مشخص شد

تکلیف قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که نقش مهمی در موفقیت‌های فصل گذشته این تیم داشت، تصمیم خود برای ادامه همکاری و حضور در پرسپولیس را اعلام کرد.

علیرضا بیرانوند

 لحظه برخورد شدید علیرضا بیرانوند با سعید عزت اللهی

در دقایق ابتدایی بازی ایران و ازبکستان، علیرضا بیرانوند با برخورد سخت به عزت‌اللهی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار، مقابل ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد. علیرضا بیرانوند با تشخیص پزشکان برای مداوا و رسیدگی بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

تکرار اتفاق تلخ جام جهانی برای علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.

دیدار فینال تورنمنت کافا از ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه «۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲» بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در شهر تاشکند در حالی برگزار شد که امیر قلعه نویی در این بازی، تصمیم به استفاده از نفرات اصلی گرفت تا علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، رامین رضائیان، مهدی قایدی، محمد محبی سردار آزمون و مهدی طارمی یازده بازیکن ایران را تشکیل دهند.

دو تیم در حالی بازی را آغاز کردند که در دقیقه ۴ ارسال جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان با برخورد علیرضا بیرانوند و سعید عزت الهی همراه شد تا دو بازیکن تیم ملی ایران دچار مصدومیت جدی شوند.

خونریزی بیرانوند از ناحیه چانه باعث تعویض اجباری درون دروازه تیم ملی ایران شد تا پیام نیازمند جانشین او شود. همچنین عزت الهی پس از مداوای پزشکان با سر بانداژ شده بازی را ادامه داد.

علیرضا بیرانوند هم با تشخیص پزشکان برای مداوا و رسیدگی بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

علیرضا بیرانوند در اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی قطر هم با مصدومیت از ناحیه سر مواجه شد و در همان دقیق ابتدایی جای خود را به سیدحسین حسینی داد.

علیرضا بیرانوند

تکلیف قرارداد پرسپولیس با بیرانوند مشخص شدعلیرضا بیرانوند که ۱۰ روز قبل نامه اخطاری برای دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود، حالا با پایان مهلت این نامه در آستانه فسخ قرارداد قرار دارد.

علیرضا بیرانوند مدعی است که در پایان فصل، باشگاه پرسپولیس باید تمام مطالبات او مربوط به قراردادش در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را پرداخت می‌کرد که این کار انجام نشده و حالا او بر همین اساس می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس بر این باور است که با توجه به پرداخت ۸۴ درصد پایه قرارداد بیرانوند، اون طبق قوانین نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند.

در روزهای اخیر وکیل علیرضا بیرانوند جلسه‌ای با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد تا مشکلات طرفین با گفت‌وگو حل شود اما مذاکرات طرفین باعث حل موضوع نشد.درباره این موضوع یک کارشناس حقوقی گفت که هر بازیکنی می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند اما اینکه آیا این فسخ موجه است یا غیر موجه، موضوعی است که با توجه به مفاد قرارداد و قوانین باید از سوی کمیته وضعیت بررسی شود. البته رسیدگی کمیته وضعیت به این موضوع هم منوط به این است که یکی از طرفین (باشگاه یا بازیکن) طرح شکایت کند.

شرط شماره علیرضا بیرانوند برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش میزان طلب علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم است.

باشگاه پرسپولیس تاکنون نزدیک به ۸۴ درصد از قرارداد فصل گذشته علیرضا بیرانوند را پرداخت کرده است اما باز هم با نامه شکایت دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران در خصوص عدم دریافت مطالبات فصل جاری روبرو شد.

بیرانوند زمانی که دریافتی اش حدود ۷۵ درصد بود نسبت به عدم تحقق خواسته‌های مالی‌اش از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد تا همین امر ناراحتی رضا درویش مدیرعامل باشگاه را در جلسه امروز با مدیر برنامه‌های داخلی بیرانوند به همراه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از طریق مدیر برنامه‌های بیرانوند میزان مطالبات او را که حدود ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است را بررسی کرد که اختلافی چند صد میلیونی به وجود آمده است اما مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه خیال بیرانوند را راحت کند میزان این اختلاف را صفر دانست و عنوان کرد طبق تعهدات فصل گذشته پول این بازیکن را تمام و کمال قبل از شروع فصل آینده پرداخت می‌کند.

این در حالی است که مدیربرنامه بیرانوند خواستار تأمین مالی زودهنگام باقیمانده قرارداد فصل گذشته این بازیکن شده است که در حال حاضر از عهده باشگاه خارج است.

بیرانوند که پیشنهاد قابل توجهی از لیگ عربستان و قطر دارد، شرط تمدید قرارداد با پرسپولیس را دریافت تمام و کمال مطالبات خود دانسته است. این در حالی است که درویش قصد دارد باقیمانده پول قراردادهای فصل گذشته (غیر از پاداش‌های قهرمانی) را تا ۱۵ تیرماه پرداخت کند و پاداش‌های قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را تا قبل از شروع بازی‌های فصل پیش رو بدهد.

نکته قابل توجه پس از پایان جلسه امروز رفتار مدیر برنامه‌های داخلی بیرانوند بوده است که برای تحت فشار قرار دادن درویش قصد دارد از طریق فضای مجازی موضوع را پیچیده جلوه دهد. حال باید دید درویش می‌تواند در بازه زمانی کوتاه‌تری طلب نزدیک به هشت میلیارد تومان بیرانوند را به او پرداخت کند یا این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران تصمیم جدیدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس خواهد گرفت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93378

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر