ایتالیا به کاروان ورزش‌های کارگری ایران ویزا نداد

اعزام کاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا به دلیل عدم صدور روادید لغو شد.

ایتالیا به کاروان ورزش‌های کارگری ایران ویزا نداد

اعزام کاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا به دلیل عدم صدور روادید لغو شد.

به گزارش عرشه آنلاین، کاروان ورزش کارگری ایران به دلیل عدم صدور روادید تعداد زیادی از ورزشکاران در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت نمی‌کند.

کاروان ورزش کارگری ایران قرار بود در قالب یک کاروان ۱۲۰ نفر در هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی کارگران جهان که از ۱۴ تا ۱۹ شهریور در ایتالیا برگزار می‌شود، شرکت کند که به دلیل عدم صدور روادید تعداد زیادی از ورزشکاران این اعزام لغو شد.

فدراسیون ورزش کارگری نوشت: با وجود تلاش‌های فدراسیون ورزش کارگری که از مدت ها پیش برای دریافت ویزا اقدام کرده بودند، سفارت ایتالیا از صدور روادید برای حدود دو سوم از اعضای کاروان اعزامی ایران خودداری کرد. بنابراین فدراسیون ورزش کارگری با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی ورزشکاران کارگر، برای اقتدار و عزت تیم ایران و جهت صیانت از جایگاه و عنوان قهرمانان و ورزشکاران غیرتمندی که از حضور در این رقابت ها باز مانده‌اند، انصراف خود را از شرکت در این مسابقات و اعزام نصفه و نیمه این کاروان، اعلام کرد.

فدراسیون کارگری ایران تاکنون در ۱۸ دوره مسابقات حضور داشته که حاصل تلاش نمایندگان ایران ۲۰۲ مدال طلا، ۱۳۹ مدال نقره و ۱۲۲ مدال برنز در این مسابقات بوده است. ایران همچنین تاکنون در سه دوره مسابقات جهانی در سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شرکت کرده است. در سال ۲۰۲۱ نیز به دلیل پاندمی کرونا مسابقات برگزار نشد. ورزشکاران ایران در آخرین دوره این رقابت‌ها که پیش از کرونا برگزار شد به مقام سوم دست یافتند. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104806

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر