روایت غم انگیز از یک تیم لیگ برتری زنان؛ چون باختیم از خوابگاه بیرون شدیم!

چند بازیکن و عضو کادرفنی تیم لیگ بزاری زنان بادرود تهران افشاگری‌های تلخی انجام دادند.

روایت غم انگیز از یک تیم لیگ برتری زنان؛ چون باختیم از خوابگاه بیرون شدیم!

چند بازیکن و عضو کادرفنی تیم لیگ بزاری زنان بادرود تهران افشاگری‌های تلخی انجام دادند.

به گزارش عرشه آنلاین، حدود چهار ماه از پایان لیگ پانزدهم زنان می‌گذرد و آغاز لیگ شانزدهم نیز به دلیل مسابقات تیم ملی زنان به تعویق افتاده است. در این میان تعداد بسیاری از بازیکنان و کادرفنی تیم‌های لیگ برتری هنوز موفق به وصول قرارداد فصل قبل خود نشده‌اند. در میان تمام حواشی مربوط به فصل گذشته، روایت‌های بازیکنان و اعضای کادرفنی یکی از تیم‌ها بسیار متاثر کننده است.

بادرود تهران، تیمی که دو سال قبل موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ یک زنان شد و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد؛ با مالکیت حمید جوادی و مدیریت ارسلان رستمی در لیگ برتر زنان حاضر شده بود. این تیم از همان ابتدا با مشکلات زیادی روبرو بود و حتی در هفته نخست رقابت‌ها حاضر به رقابت با خاتون بم و سفر به استان کرمان نشد که این مسابقه با حکم انضباطی با نتیجه ۳ بر ۰ به سود خاتون اعلام شد. در ادامه فصل نیز مسابقات این تیم با شکست‌های پرگلی برابر مدعیان به اتمام می‌رسید. باخت ۱۰ بر صفر برابر سپاهان از پُرگل‌ترین مسابقات فصل فوتبال زنان بود و در پایان فصل نیز این تیم تنها با کسب ۶ امتیاز و شکست در ۱۶ مسابقه به رده پایین‌تر سقوط کرد.

مربیان و بازیکنان این تیم در گفت و گویی ضمن درخواست برای محفوظ ماندن نامشان، افشاگری‌های متاثر کننده‌ای داشتند.

یکی از بازیکنان این تیم گفت: قرارداد من برای کل فصل ۵۵ میلیون تومان بود که از این مبلغ تنها ۱۵ میلیون تومان دریافتی داشتم. او همچنین گفت: وضعیت اسکان ما در طول فصل مناسب نبود و حتی بعد از ناکامی در چند مسابقه، گفتند که باید خوابگاه را ترک کنیم. در نهایت هم با وساطت به خوابگاه بازگشتیم.

عضو کادرفنی بادرود نیز  گفت: از مبلغ قراردادم ریالی دریافت نداشتم و آقای جوادی پاسخگوی تماس‌های ما نیست.

بیات، سرمربی این تیم نیز  گفت: از مبلغ قراردادم ۲۰ درصد دریافتی داشتم و کسی پاسخگوی ما نیست. شکایت کرده‌ام اما تاکنون به نتیجه نرسیدم. گفتند احتمالا تا چند هفته آینده حکم صادره به مرحله اجرا خواهد رسید اما آقای جوادی تلفنشان هم خاموش است.

*گفتنی است که بعد از چندین تماس در روزهای متوالی؛ تلفن همراه مالک تیم بادرود خاموش است و مدیران دیگر تیم نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. / ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104785

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر