رسمی؛ سعید عزت اللهی قرارداد بست

سعید عزت اللهی قراردادش را با باشگاه دانمارکی تمدید کرد.

رسمی؛ سعید عزت اللهی قرارداد بست

 باشگاه دانمارکی قرارداد هافبک ایرانی‌اش را تمدید کرد.

 باشگاه ویله بولدکلوب و سعید عزت‌‌اللهی قرارداد همکاری خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند. این قرارداد در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

هنریک توندر، مدیر عامل باشگاه  ویله بولدکلوب در پی امضای قرارداد جدید سعید عزت‌اللهی گفت: در استراتژی ورزشی باشگاه پایبندی به اصول بسیار مهم است. ما اکنون سعید را تا تابستان ۲۰۲۴ حفظ کرده‌ایم و این فرصت را به او دادیم تا روی اهداف باشگاه  که کسب امتیازهای لازم و ماندن در لیگ برتر دانمارک است، تمرکز کند. گاهی لازم است در روند مذاکرات توقفی ایجاد شود تا طرفین دوباره برگردند و یکدیگر را پیدا کنند.

ماریوس آدریان نیکولای، مدیر ورزشی ویله بولدکلوب نیز در واکنش به تمدید قرارداد عزت‌اللهی اظهار داشت: دیروز من، سعید و مدیرعامل باشگاه توافق کردیم که به مذاکره و گفت‌وگوی رودررو فرصت دوباره‌ای بدهیم. همین موضوع باعث تمدید قرارداد همکاری‌مان برای شش ماه دیگر شد.

عزت‌اللهی هم درباره ادامه دوران فوتبالش در باشگاه دانمارکی اظهار داشت: خوشحالم که برای امضای قرارداد جدیدی به توافق رسیدیم که به معنای دو چیز است. می‌دانم که آینده من در سال آینده در همین باشگاه است و می‌توانم به تیم کمک کنم. در واقع، هم باشگاه و هم من یک چیز را می‌خواهیم و آن موفقیت تیم است. اکنون مشتاقانه منتظر فصلی هستم که در آن هر کاری با هم تیمی‌هایم انجام دهم تا تیم در لیگ بماند. تا رتبه دهم اختلاف دو امتیازی وجود دارد و برای رسیدن به هدف‌مان کنار هم هستیم.

سعید عزت‌اللهی در آگوست ۲۰۲۰ به ویله بولدکلوب  پیوست.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102951

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر