شوک جدید به رقیبان/ احتمال پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی قوت گرفت

سعید عزت اللهی در لیست مازاد وایله قرار گرفته و در ترکیب هم جایی ندارد.

شوک جدید به رقیبان/ احتمال پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی قوت گرفت

سعید عزت اللهی در لیست مازاد وایله قرار گرفته و در ترکیب هم جایی ندارد.

سرمربی وایله کماکان از سعید عزت‌اللهی نه تنها در ترکیب اصلی استفاده نمی کند بلکه نام او را هم از لیست مسابقات خط می زند.

۱۲ روز دیگر نقل و انتقالات در دانمارک به پایان می‌رسد و اگر وایله با باشگاه جدیدی برای انتقال عزت‌اللهی توافق نکند، او باید تا پایان قراردادش در دانمارک بماند.

 سعید عزت‌اللهی در فوتبال اروپا روزهای سختی را تجربه می کند. او از مدتها قبل پیشنهاد باشگاه وایله دانمارک برای تمدید قرارداد را نپذیرفت تا این روزها در هیچکدام از مسابقات رسمی تیم باشگاهی اش حاضر نباشد.

همان طور که بارها در طرفداری و دیگر رسانه های ورزشی اشاره شده، قرارداد عزت اللهی حدود ۴ ماه دیگر با باشگاه وایله تمام می‌شود. او در این مدت پیشنهادهای پیاپی باشگاه دانمارکی را برای تمدید قرارداد دو و نیم ساله رد کرده و باشگاه دانمارکی نیز با هیچکدام از پیشنهادهایی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای انتقال عزت اللهی دریافت کرده به توافق نرسیده است. موضوعی که باعث شده سرمربی وایله با تصمیم باشگاه نه تنها از عزت‌اللهی در ترکیب استفاده نکند بلکه نام او را از لیست مسابقات نیز خط بزند.

سعید عزت‌اللهی اگرچه در نقل و انتقالات تابستانی توافق خوبی با باشگاه پرسپولیس داشت اما ورود چند باشگاه دیگر از جمله استقلال و سپاهان برای جذب این بازیکن با پیشنهادهای بالاتر باعث شد وایله که درحال توافق با باشگاه پرسپولیس با ارقامی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت نامه بود، با اطلاع از ارقامی که دیگر باشگاه های ایرانی حاضر هستند برای انتقال عزت اللهی بدهند، به یک باره رقم رضایتنامه را یک میلیون یورو اعلام کرد تا هم پرسپولیس قادر به جذب این بازیکن نباشد و هم باشگاه های دیگر جا بزنند.

حال عزت اللهی که هنوز زیر بار تمدید قرارداد با باشگاه دانمارکی نرفته روزهای سختی را تجربه می کند. روزنامه ایران ورزشی در این خصوص نوشته است:

 اول سپتامبر- حدود ۱۲ روز دیگر- نقل و انتقالات در دانمارک به پایان می‌رسد و اگر وایله با باشگاهی جدید برای انتقال عزت‌اللهی توافق نکند، او باید تا پایان قراردادش در دانمارک بماند.

سعید همچنین برنامه‌ای در سر دارد و دیگر نمی‌خواهد ماجراهایی نظیر انتقال قرضی که در لیگ روسیه برایش رخ داد را این بار در دانمارک تجربه کند. او زمستان بازیکن آزاد می‌شود و حق انتخاب دارد. اگر ۱۲ روز دیگر دندان روی جگر بگذارد و به تمام پیشنهادها پاسخ منفی بدهد، آن وقت مسئولان وایله هم کمی نرمش به خرج می‌دهند و از او استفاده می‌کنند. چون دستمزدش را پرداخت می‌کنند و به همین دلیل و در صورت عدم استفاده از هافبک شمار ۶ تیم ملی متضرر خواهند شد. بنابراین عزت‌اللهی ۱۲ روز سرنوشت‌ساز را پیش رو خواهد داشت.

باید منتظر بود و دید درنهایت با توجه به درپیش بودن رقابت های جام ملتهای آسیا سعید عزت اللهی چه تصمیمی برای ادامه فوتبالش خواهد گرفت و بالاخره به فوتبال ایران برمی گردد یا نه.

 

منبع: افکارنیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102193

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر