سعودی‌ها آماده امضای گران‌ترین قرارداد تاریخ!

باشگاه الاتحاد عربستان در تلاش است تا مدیران لیورپول و یورگن کلوپ سرمربی این تیم را برای فروش محمد صلاح متقاعد کند.

سعودی‌ها آماده امضای گران‌ترین قرارداد تاریخ!

باشگاه الاتحاد عربستان در تلاش است تا مدیران لیورپول و یورگن کلوپ سرمربی این تیم را برای فروش محمد صلاح متقاعد کند.

به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه الاتحاد عربستان در حال آماده‌سازی پیشنهاد جدیدی برای جذب مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول است.

به گفته رودی گالتی، روزنامه‌نگار ایتالیایی، باشگاه الاتحاد عربستان در تلاش است تا مدیران لیورپول و یورگن کلوپ سرمربی این تیم را برای فروش محمد صلاح متقاعد کند.

باشگاه شهر جده بیش از ۹۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن ۳۱ ساله مصری در نظر گرفته است. در صورت موافقت لیوپورل، گران‌ترین قرارداد تاریخ لیگ عربستان به امضا خواهد رسید.

محمد صلاح ۳۱ ساله تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد. سایت ترانسفرمارکت قیمت اینمهاجم مصری را ۶۵ میلیون یورو تخمین زده است. / تسنیم

محمد صلاح

چند روز پیش هم، نیمار فوق ستاره برزیلی فوتبال با باشگاه الهلال به توافق رسید و به این تیم پیوست.

قرارداد نیمار با الهلال دو ساله است و ستاره سابق بارسلونا و پاریسن‌ژرمن در عربستان در ازای آن حداقل ۳۰۰ میلیون دلار به‌جیب می‌زند. با این اوصاف قرارداد خالص نیمار با الهلال سالی ۱۵۰ میلیون دلار ارزش دارد که با اضافه‌شدن یکسری آپشن‌ها دستمزد نیمار تا حدود ۳۰ درصد بالا می‌رود. درحال حاضر نرخ دلار آزاد به‌شکل تقریبی و گردشدن به‌سمت پایین به ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده و به‌معنی این است که قرارداد نیمار به‌پول خودمان و بدون احتساب آپشن‌ها معادل هفت هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان ارزش دارد. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید به حدود ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و قرارداد نیمار با الهلال در بازار طلا ایران معادل ۲۶۲ هزار و ۳۶۵ سکه تمام‌بهار آزادی است. / فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102746

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر