افشای پشت پرده و مقصر اصلی پرونده جنجالی سربازی بازیکنان استقلال

معاون حقوقی استقلال جزئیات جدیدی درباره پرونده جنجالی سربازی بازیکنان استقلال را اعلام کرد.

افشای پشت پرده و مقصر اصلی پرونده جنجالی سربازی بازیکنان استقلال

باشگاه استقلال در پایان پرونده سربازی مرادمند و یزدانی مغلوب شد اما شنیده می‌شود پرونده را افرادی پیگیری کردند که در تیم حقوقی استقلال نبودند.

بیشتر بخوانید: شکایت نساجی از استقلال به خاطر استفاده از ۲بازیکن | نتیجه بازی تغییر می کند؟

در آخرین اظهاراتی که درباره بحث سربازی ۲ بازیکن استقلال مطرح شد، معاون حقوقی استقلال در یکی از برنامه‌های ورزشی  ارائه مشاوره غلط به ۲ بازیکن سرباز را نپذیرفت و اعلام کرد آجورلو به محض اطلاع از موضوع سرباز شدن بازیکنان، تیمی کاری که در تراکتور پیگیر امور سربازی بازیکنان بودند را به استقلال آورد.

تیمی که آجورلو برای پرونده سربازی ۲ بازیکن خود از تبریز به خدمت گرفته بود، کار‌های سربازی تعداد بسیار زیادی از فوتبالیست‌های امروزی و سابق قرمز و آبی را انجام داده بودند، اما در این پرونده نتوانستند به خوبی از این ۲ بازیکن دفاع کنند.

این اتفاق در حالی افتاد که معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران در پرونده‌های زیادی درگیر بود و همزمانی این پرونده‌ها باعث حضور تیمی جدید برای حل مشکل سربازی این ۲ بازیکن شد، اما زمانی که فرشید سمیعی برای این پرونده نیز فراخوانده شد شاید به نوعی زمان از دست رفته بود و از این پس باید دوباره در مورد این پرونده مدارک و اسناد جدید به نظام وظیفه ارائه شود.

پرونده شکایت از یامگا و ژستد برای اتمام ویزای کار، شکایت سازمان لیگ از استقلال برای تبلیغات محیطی و به تازگی هم شکایت ذوب آهن از استقلال تهران، پرونده‌هایی است که تیم حقوقی استقلال را درگیر کرده است. همچنین باشگاه  نساجی هم دیروز بعد از بازی با استقلال، از آبی‌ها شکایت کرد.

به نظر می رسد آجورلو با سپردن این پرونده به تیم حقوقی مجزا که در تراکتور هم فعالیت داشتند، زمان را از دست داده و دوباره تیم حقوقی سمیعی قرار است این موضوع را پیگیری کند، هر چند که نظام وظیفه آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت. باید دید در روز‌های آینده پرونده این ۲ بازیکن تغییری خواهد کرد یا خیر؟

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10271

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر