شوک جدید به پرسپولیس / ستاره پرسپولیس هم مثل مهدی عبدی می رود

احتمال جدایی سینا اسدبیگی از پرسپولیس قوت گرفت.

شوک جدید به پرسپولیس / ستاره پرسپولیس هم مثل مهدی عبدی می رود

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تا این لحظه اجازه جدایی به سینا اسدبیگی هافبک تیمش را نداده است.

پرسپولیس در چند پست نیاز به بازیکن جدید دارد ولی لیست این تیم فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال دارد. لیست قرمزها تا قبل از بازی با تراکتور پر بود ولی بعد از این دیدار و با توجه به جدایی مهدی عبدی و رفتن این بازیکن به تراکتور،حالا پرسپولیس یک جای خالی دارد و می‌تواند بازیکن مدنظرش را به خدمت بگیرد. یاسین سلمانی خرید جدید پرسپولیس سهمیه بزرگسال به حساب نمی‌آید و یاسین اسفند سال جاری ۲۲ ساله خواهد شد.

با توجه به نیاز پرسپولیس به تقویت شدن در چند پست، یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا ببندد. با این حال هنوز پرسپولیس تکمیل نیست و نقل و انتقالات این تیم ادامه دارد. طی ۴۸ ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی سینا اسدبیگی از پرسپولیس به گوش می‌رسید و عده‌ای مدعی شدند که این بازیکن با توجه به پیشنهادات رسیده از سوی سپاهان و نساجی قرار است پرسپولیس را ترک کند و به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

قرار شد در این خصوص یحیی گل محمدی تصمیم نهایی را بگیرد و تکلیف هافبک مستعد قرمزها مشخص شود. شنیده‌های ما حاکی از آن است که مهدی رحمتی سرمربی نساجی که تیمش را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، با گل محمدی تماس گرفت و از او درخواست کرد تا اجازه جدایی سینا اسدبیگی را بدهد و بگذارد این بازیکن راهی نساجی شود. خود باشگاه نساجی هم به صورت رسمی با ارسال نامه‌ای خواهان جذب سینا شده بود و باشگاه سپاهان هم به جذب این بازیکن علاقه مند بود.

بعد از تماس رحمتی با گل محمدی،سرمربی پرسپولیس به همبازی و شاگرد سابقش اعلام کرد اجازه جدایی به اسدبیگی را نخواهد داد و به این بازیکن نیاز دارد. رحمتی و گل محمدی رابطه بسیار خوبی با هم دارند ولی با توجه به نیاز پرسپولیس به این بازیکن و حضور این تیم در ۳ جبهه، باعث شد تا یحیی با جدایی اسدبیگی مخالفت کند. به این ترتیب تا این لحظه جدایی اسدبیگی از پرسپولیس منتفی است و این بازیکن به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102427

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر