شوک بزرگ به پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور/ کام یحیی گل محمدی تلخ شد

در آستانه بازی حساس پرسپولیس و تراکتور بازیکنان تصمیم خبرساز و جنجالی گرفتند.

شوک بزرگ به پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور/ کام یحیی گل محمدی تلخ شد

پرسپولیس در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که بازیکنان این تیم در آستانه اعتصاب قرار دارند.

 بازیکنان پرسپولیس در تابستان و قبل از آغاز دور جدید تمرینات تیم‌شان اعتصاب کردند که باشگاه زودتر باقی‌مانده و آپشن‌های قراردادشان را پرداخت کند که در آن مقطع درویش فقط قراردادها را تسویه کرد و به اعضای تیمش قول داد آپشن‌ها را تا قبل از شروع فصل پرداخت خواهد کرد که هنوز این اتفاق رخ نداده است. همین مساله باعث شده که بازیکنان حسابی از شرایط موجود ناراضی باشند و این مورد را به افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی نیز اطلاع داده‌اند. سرخ‌پوشان اعتقاد دارند وقتی قراردادهای آن‌ها تسویه نشده باشگاه چطور و چه زمانی پیش‌قراردادهایشان را پرداخت خواهد کرد و درواقع سالی که نکوست از بهارش پیداست!

در همین راستا سرخ‌پوشان از وحید امیری، کاپیتان تیم‌شان خواسته‌اند که بعد از بازی با تراکتور به باشگاه رفته و درویش را در جریان مشکلات مالی آن‌ها قرار دهد. البته در این مورد مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان به بزرگترهای تیم وعده داده و از آن‌ها می‌خواهند که همبازیان‌شان را به آرامش و صبوری دعوت کنند.

به هر شکل پرداختن زیاد بازیکنان به مسائل مالی با دلخوری یحیی هم مواجه شده و او دوست ندارد تمرکز تیمش روی این‌جور مسائل باشد. درویش نیز به‌خوبی متوجه این مساله بوده و هست اما تا الان نتوانسته ۵۷میلیارد تومانی را که باید برای پرداختی به اعضای تیمش به‌عنوان آپشن قراردادها پرداخت کند، فراهم سازد. همین که وعده و وعید جدیدی هم به سرخ‌پوشان داده نمی‌شود خودش بیشتر از هر چیزی آن‌ها را نگران شرایط بد مالی این فصل‌شان کرده است.

اصلا بعید نیست با ادامه این روند اعتصاب مجدد در دستورکار بازیکنان تیم قهرمان فصل پیش قرار گیرد.

منبع: فرهیختگان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101520

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر