پیشنهاد نجومی و باورنکردنی تیم فرهاد مجیدی به ستاره پرسپولیس

تیم اتحاد کلبا به سرمربیگری فرهاد مجیدی به مهدی ترابی ستاره پرسپولیس پیشنهاد داد.

پیشنهاد نجومی و باورنکردنی تیم فرهاد مجیدی به ستاره پرسپولیس

تیم اتحاد کلبا به سرمربیگری فرهاد مجیدی به مهدی ترابی ستاره پرسپولیس پیشنهاد داد.

یکی از تیم‌هایی که به صورت جدی خواهان جذب مهدی ترابی شد، اتحاد کلبا بود.

بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در فصل قبل مهدی ترابی بود. ستاره‌ای که در بازی‌های پایانی فصل گذشته فوق العاده ظاهر شد و علاوه بر دادن پاس گل‌های طلایی مثل بازی مقابل استقلال، گل‌های بسیار مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند. مهدی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.با این حال یکی از کسانی که به صورت جدی پیشنهاد خارجی داشت، همین ترابی بود.

همانطور که به عنوان اولین رسانه از پیشنهاد فرهاد مجیدی و باشگاه اتحاد کلبا گفته بودیم و از طرف مدیرعامل این باشگاه یعنی رضا درویش هم تایید شد، مهدی چندی قبل پیشنهاد بسیار خوبی از اتحاد کلبا دریافت کرد و حتی این باشگاه حاضر بود ۳۰۰ هزار دلار پول رضایتنامه ترابی را هم پرداخت کند. همچنین برای یک فصل این تیم اماراتی پیشنهادی یک میلیون و دویست هزار دلاری به ستاره ملی پوش داده بود ولی مورد موافقت ترابی قرار نگرفت.

ترابی که یکبار تجربه تلخی را از جدایی از پرسپولیس تجربه کرده بود و دوران ناموفقی را در فوتبال قطر داشت، نمی‌خواست دوباره پرسپولیس را از دست بدهد و راهی یک تیم عربی شود. از همین رو پیشنهاد بسیار خوب اتحاد کلبا را رد کرد و فصل پیش رو را در پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100657

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر