دردسر جدی برای گل محمدی | پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرتغالی‌ها و اعراب برای ستاره پرسپولیس | ترابی : باشگاه برای تمدید پالس مثبت بدهد

این ستاره ملی‌پوش پرسپولیس از پرتغال، بلژیک و یونان پیشنهاداتی دارد اما یک تیم متمول اماراتی نیز خواهان عقد قرارداد با او شده است.

مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که هنوز راضی نشده تا قراردادش با این تیم را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: مشکل اساسی درویش برای جذب ستاره محبوب استقلالی | پرسپولیسی‌ها استقلالی نمی‌خواهند!

شماره ۹ پرسپولیس در تابستان سال۹۹ با استناد به بندهای مالی خود توانست فسخ قرارداد کند. طبق بند گنجانده شده در قرارداد این هافبک ملی‌پوش اگر ۹۰ درصد مبلغ قرارداد او تا یک بازی قبل از پایان لیگ پرداخت نمی شد او حق فسخ داشت. با این حال باشگاه پرسپولیس ۸۰ درصد این قرارداد را پرداخت کرد، اما او به خاطر مبلغ باقی‌مانده توانست فسخ کند و به قطر برود.

بیشتر بخوانید: دلخوری شدید یحیی از اولتیماتوم ستاره پرسپولیس | دست درویش خالی ماند

هر چند مهدی ترابی نتوانست در قطر دوام بیاورد. او در العربی در چند نوبت مصدوم شد و باوجود گلزنی و عملکردی متوسط در العربی، نتوانست رضایت هواداران و مدیران باشگاه را جلب کند و درنهایت مجبور به جدایی شد. ترابی به پرسپولیس بازگشت و بار دیگر در این تیم احیا و به تیم ملی دعوت شد. پیشتر در خصوص شروط مالی مهدی ترابی برای تمدید و طلب قدیمی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی این بازیکن نوشتیم.

حالا شنیده می شود یکی از دلایل دیگر عدم تمدید قرارداد توسط ستاره خط میانی پرسپولیس، پیشنهاداتی می‌تواند باشد که از آن سوی مرزها رسیده است. این ستاره ملی پوش از پرتغال، بلژیک و یونان پیشنهاداتی دارد اما یک تیم متمول اماراتی نیز خواهان عقد قرارداد با او شده است.

پیشنهاد تیم اماراتی ظاهرا بسیار سنگین و وسوسه‌انگیز است طوری که شاید مهدی ترابی نتواند به آن «نه» بگوید! هرچند شماره ۹ پرسپولیس تجربه تلخی از بازی در حاشیه خلیج فارس و لیگ ستارگان قطر دارد اما امارات فرق می کند.

مهدی ترابی در تیم العربی قطر با بدشانسی نیز مواجه شده و مصدومیت عامل اصلی دیپورت او بود اما شماره ۹ پرسپولیس می تواند در امارات موفق تر ظاهر شود چرا که لیگ سبک تری است!

لیگ امارات به نوعی می توان گفت بهشت بازیکنان تکنیکی است و بعید نیست مهدی ترابی در پایان فصل جاری دوباره هوس بازی در حاشیه خلیج فارس بزند و این بار به جای قطر راهی دبی شود!

فراموش نباید کرد در حال حاضر دوست صمیمی مهدی ترابی یعنی احمد نوراللهی با قراردادی سنگین و مناسب در تیم شباب الاهلی بازی می کند و بعید نیست در آینده ای نزدیک شماره ۹ پرسپولیس نیز به همبازی سابق خودش ملحق شود!

 

باشگاه برای تمدید پالس مثبت بدهد

مهدی ترابی: تا ۱۴۰۲ مشکل سربازی ندارم!

وارد باشگاه ۱۰۰ تایی‌های پرسپولیس شدی. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

از طریق رسانه‌ها متوجه شدم به این تعداد بازی برای پرسپولیس رسیده‌ام و از این بابت خیلی خوشحالم. افتخار بزرگی است که با پیراهن یک‌تیم بزرگ در سطح آسیا این تعداد بازی را انجام دادم. امیدوارم اگر در خدمت پرسپولیس بودم به جام‌های زیادی برسیم و هواداران را حسابی خوشحال کنیم.

  تساوی استقلال برابر نساجی باعث شد تا فاصله شما با صدرنشین دوباره ۳امتیاز شود. فکر می‌کنی چه زمانی جای استقلال را در صدر جدول بگیرید؟

ما روی این مسائل تمرکز نمی‌کنیم. ۱۰هفته تا پایان لیگ باقی مانده و مهم این است که بازی به بازی جلو برویم و به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. الان شرایط طوری است که همه بازی‌ها حکم فینال را برای پرسپولیس دارد و به خوبی می‌دانیم که باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. اگر خودمان خوب نتیجه بگیریم قطعا به صدر جدول هم می‌رسیم.

   ولی استقلال تا الان عالی نتیجه گرفته و شکستی نداشته است؟

ما به نتایج رقیب توجهی نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. پرسپولیس هم فقط یک شکست داشته و تا الان عالی نتیجه گرفتیم. اگر خودمان خوب نتیجه بگیریم قطعا می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

 پیش‌بینی تو در مورد آخر فصل چیست؟ آیا پرسپولیس ششمین قهرمانی پیاپی را کسب می‌کند؟

نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. همه بازی‌ها سخت هستند و باید با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم. تمام هدف ما کسب عنوان قهرمانی است تا بتوانیم ششمین جام پیاپی را به هواداران هدیه بدهیم. ما دنبال دبل‌هت‌تریک قهرمانی هستیم تا یک رکورد ماندگار را ثبت کنیم.

   خیلی‌ها معتقدند بازی با استقلال می‌تواند تکلیف قهرمان را مشخص کند، نظر تو چیست؟

قطعا نتیجه این بازی مهم است ولی شما نمی‌توانید ۹بازی دیگر را نادیده بگیرید. من گفتم که همه بازی‌ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. الان هم تمام تمرکز ما روی بازی با صنعت‌نفت است که قطعا یک‌بازی مهم محسوب می‌شود.

  هم‌اکنون با دادن ۷پاس گل در رده دوم بهترین پاسورهای لیگ قرار داری. فکر می‌کنی تا پایان فصل عنوان بهترین پاسور را به‌دست بیاوری؟

من زیاد به موفقیت‌های فردی فکر نمی‌کنم. وقتی تیم نتیجه می‌گیرد طبیعتا عملکرد همه بازیکنان هم به چشم می‌آید. همه ما دنبال این هستیم که تیم نتیجه بگیرد.

  بعد از بازی با مس، گل‌محمدی از مشکلات مالی گلایه کرد و به‌نظر می‌رسد بازیکنان هم از این مسئله شاکی هستند؟

خب، بازیکنان توقع دارند که مشکلات حل شود و این خواسته نابجایی نیست. امیدواریم که هر چه زودتر مشکلات حل شود.

   قرارداد تو و چند بازیکن دیگر در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. فکر می‌کنی باشگاه بازیکنان تأثیرگذار را حفظ کند؟

طبیعتا هیچ بازیکنی دوست ندارد از پرسپولیس جدا شود ولی باشگاه هم باید پالس‌های مثبت خودش را بفرستد. همه ما امیدواریم که مشکلات حل شود. در غیراین صورت کار سخت خواهد شد.

   در مورد بحث خدمت سربازی تو هم حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد که ظاهرا توضیح دادی در حال درس خواندن هستی؟

بله، من دانشجوی تربیت‌بدنی هستم و می‌توانم تا سال ۱۴۰۲بازی کنم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10466

ارسال نظر