رسمی؛ یک آبی پوش دیگر از استقلال جدا شد/ نکونام: جا ندارم!

هافبک آبی پوش استقلال به طور رسمی و به درخواست نکونام از این تیم جدا شد.

رسمی؛ یک آبی پوش دیگر از استقلال جدا شد/ نکونام: جا ندارم!

هافبک آبی پوش استقلال به طور رسمی و به درخواست نکونام از این تیم جدا شد.

خروج نام وینگر آبی ها از لیست بازیکنان آنهم در شرایطی که سهمیه بزرگسال تیم‌های لیگ برتری کاهش داشته، موضوعی بدیهی به نظر می‌رسد.

رضا میرزایی هافبک بدشانس آبی‌ها که در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته با آسیب دیدگی رباط صلیبی مواجه شد، در ماه های آینده قادر به بازی کردن نیست. او که به تازگی زانوی خود را جراحی کرده، با وجود اینکه هنوز شرایط انجام تمرینات سخت را ندارد، همواره در کنار آبی پوشان است.

میرزایی در بازی های دوستانه استقلال قبل از شروع فصل حضور داشت و در بعضی تمرینات نیز با لباس شخصی نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام شده است.

با شرایطی که این بازیکن دارد، طبیعتا او نیم فصل اول لیگ بیست و سوم را از دست می‌دهد و به همین خاطر خروج نام او از لیست بازیکنان آنهم در شرایطی که سهمیه بزرگسال تیم‌های لیگ برتری کاهش داشته، موضوعی بدیهی به نظر می‌رسد.

در این رابطه جواد نکونام اخیرا در دیدار با میرزایی موضوع خروج نام او از لیست استقلال را به این بازیکن اعلام کرد. سرمربی استقلال البته به میرزایی قول داد که با بهبودی کامل و با رسیدن به شرایط ایده‌آل او در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری به لیست استقلال برمی‌گردد تا دوباره برای تیمش بازی کند.

میرزایی یک فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده و حالا با توجه به صحبتی که با جواد نکونام داشته، تمرینات خود را به زودی شروع خواهد کرد. او فعلا اختصاصی و زیر نظر پزشکان به صورت سبک تمرین خواهد کرد تا آرام آرام و در ماه‌های آینده شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100405

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر