۲ خرید جدید آجورلو ماندنی شدند

۲ خرید جدید استقلال از سایپا در این تیم ماندگار شدند.

۲ خرید جدید آجورلو ماندنی شدند

روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و مهدی حسینی‌پور مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص تدوام حضور ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی در باشگاه استقلال برگزار و در نهایت با توافق ۲ مدیرعامل، این ۲ بازیکن در فصل آتی، آبی‌های پایتخت را همراهی خواهند کرد. جلالی و صادقی به زودی در تمرینات استقلال حاضر می‌شوند.

باشگاه استقلال در بحبوحه بازار نقل و انتقالات درگیر ماجرای عجیبی شد. داستان از این قرار است که احمد مددی مدیرعامل وقت آبی‌ها در ماجرای انتقال ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی به استقلال، تفاهم نامه‌ای را با سایپا به امضا رساند.

طبق این توافق، انتقال ۲ بازیکن قرضی بوده و استقلال باید ابتدا مبلغی را برای صدور رضایت نامه قرضی آنها پرداخت می‌کرده که این کار صورت گرفت. سپس آبی‌ها در پایان فصل و تا تاریخ اول تیر ماه ۱۴۰۱ زمان داشتند تا مبلغ دیگری را به حساب سایپا واریز کنند تا جلالی و صادقی به‌صورت دائم به عضویت آبی‌ها دربیایند.

استقلالی‌ها ابتدا در تاریخ ۲۸ خرداد مبلغ مورد نظر را به حساب سایپا واریز کردند که وجه پرداختی برگشت خورد. آبی‌ها ۲ روز بعد و در تاریخ ۳۰ خرداد این کار را تکرار کردند که باز هم به دلیل غیرفعال بودن حساب بانکی خودروسازان، پول آنها برگشت خورد.

مدیران استقلال پس از آن با ارسال نامه‌ای به باشگاه سایپا خواستار دریافت شماره حساب جدیدی شدند که پروسه نامه نگاری طرفین زمان برد و در نتیجه با عبور از ددلاین تعیین شده (اول تیر) برخی مدعی شدند که جلالی و صادقی اکنون بازیکن سایپا محسوب می‌شوند و باید به تیم سابقشان بازگردند./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30891

ارسال نظر