جنجالی که تردز «Threads» به‌پا کرد + لینک دانلود و نحوه ساخت اکانت و خرید فالوور در تردز

دنیای اینستاگرام و تردز «Threads» بسیار با یکدیگر مرتبط هستند و می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد تردز «Threads» شده و انتخاب کنید که همان افرادی را که پیشتر در اینستاگرام دنبال می‌کردید، در تردز نیز دنبال کنید.

جنجالی که تردز «Threads» به‌پا کرد + لینک دانلود و نحوه ساخت اکانت و خرید فالوور در تردز

تردز «Threads» چیست؟ چگونه تردز «Threads» را نصب کنیم؟ ماجرای رکوردشکنی تردز «Threads» چیست؟ دنیای اینستاگرام و تردز «Threads» بسیار با یکدیگر مرتبط هستند. اپلیکیشن تردز (Threads) شباهت زیادی به توئیتر دارد. شما می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد تردز «Threads» شده و انتخاب کنید که همان افرادی را که پیشتر در اینستاگرام دنبال می‌کردید، در تردز نیز دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: جنجالی که ترانه علیدوستی در «Threads» به‌پا کرد!

ویژگی اصلی‌ای که تردز را از توئیتر متمایز می‌سازد، آن است که جاه‌طلبی‌های غیرمتمرکز دارد؛ بدان معنا که در آینده، به احتمال زیاد خواهید توانست پست‌های خود در تردز را به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی انتقال دهید و به اپلیکیشن‌های دیگر مرتبط شوید؛ این رویکرد تردز بسیار متفاوت از توئیتر است که دسترسی رایگان کاربران به رسانه‌های اجتماعی دیگر را محدود کرده است. 

تردز Threads

 شما در تردز می‌توانید پست‌های کوتاهی، حداکثر 500 کاراکتر بنوسید که شامل لینک‌ها، عکس‌ها و ویدئوهای کوتاه تا بازه زمانی پنج دقیقه باشد. فید تردز شما الگوریتمی خواهد بود؛ بدان معنا که با ترکیبی از افرادی که دنبال می‌کنید و محتوای توصیه‌شده پرمی‌شود که بسیار شبیه فضای فعلی اینستاگرام است.

تردز Threads

بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی، حتی با ناامیدی به دنبال جایگزینی آن برای توئیتر هستند زیرا توئیتر تحت ریاست «ایلان ماسک» مرحله زوال تدریجی را سپری می‌کند.

نحوه استفاده از تردز «Threads» 

برای استفاده از تردز باید ابتدا آن را به عنوان یک اپلیکیشن مستقل از «اپل استور» یا «ندروید استور» دانلود کنید. هنگامی که اپلیکیشن را دریافت کردید، می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد آن شده و انتخاب کنید که همان افرادی را که پیشتر در اینستاگرام دنبال می‌کردید، در تردز نیز دنبال کنید.

این یکی از بزرگترین مزیت‌های تردز در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های جایگزین توئیتر است. بیش از 2 میلیارد نفر در حال حاضر در اینستاگرام عضویت دارند؛ بنابراین، به منظور استفاده از تردز نیازی ندارید که پایگاه دنبال‌کنندگان خود را به طور کامل از ابتدا بازسازی کنید.

دنیای اینستاگرام و تردز بسیار با یکدیگر مرتبط هستند. اگر در اینستاگرام تایید شده باشید (که اکنون می‌توانید برای آن پول پرداخت کنید) این تاییدیه و تیک مربوط به آن به تردز نیز انتقال خواهد یافت و می‌توانید موضوعات خود را در اینستاگرام به عنوان یک استوری یا به عنوان لینک به پلتفرم دیگری ارسال کنید.

هنگامی که وارد تردز شدید؛ بسیار شبیه توئیتر عمل می‌کند؛ البته با طراحی اینستاگرام، از جمله با فونت‌ها و آیکون‌های مشابه اینستاگرام. شما می‌توانید در تردز لایک کنید، پاسخ دهید یا دوباره پست کنید. طبق گفته متا، ترکیبی از افرادی که شما آنان را دنبال می‌کنید و محتوای توصیه‌شده‌ای از افرادی که آنان را دنبال نمی‌کنید، همانند اینستاگرام در تردز نیز وجود دارند.

تردز Threads

درست کردن الگوریتم فید تردز نکته ای کلیدی برای اینستاگرام خواهد بود. بسیاری از کاربران از فید «For You» توئیتر گلایه دارند و می‌گویند محتوای بیش از حد کاربران تصادفی را که نمی‌خواهند ببینند، به آنان نشان می‌دهد.

«اپلیکیشن تردز (Threads) شرکت متا، با بهره بردن از دسترسی خود به میلیاردها کاربر اینستاگرام، بیش از ۳۰ میلیون کاربر را ظرف مدت ۱۸ ساعت پس از راه اندازی، جذب کرد و به عنوان یک تهدید واقعی برای توییتر ظاهر شد.

تردز که ظاهری شبیه به رقیبش دارد، به عنوان «قاتل توییتر» نام گرفته و برترین برنامه رایگان فروشگاه اپ استور اپل در انگلیس و آمریکا شده است.

عرضه این اپلیکیشن در حالی صورت می‌گیرد که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا و ایلان ماسک، مالک توییتر، ماه‌ها با یکدیگر مشغول مجادله بوده‌اند و حتی درباره یک مسابقه واقعی مبارزه در قفس در لاس‌ وگاس صحبت می کنند.

پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک در سال گذشته که مجموعه ای از تصمیمات آشفته را به دنبال داشت و کاربران و تبلیغات کنندگان را از این پلتفرم فراری کرد، رقبای زیادی برای توییتر ظاهر شدند. آخرین اقدام ماسک، محدود کردن تعداد توییت‌هایی است که کاربران می‌توانند روزانه مشاهده کنند.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان، اشتباهات توییتر، فضا را برای رقیبی مانند متا که از بودجه مالی خوبی برخوردار است و همچنین به کاربران اینستاگرام و قدرت تبلیغاتی آن دسترسی دارد، باز می کند.

رقیبان دیگر توییتر، موفقیت محدودی یافته اند. ماستودون، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مشابه توییتر است که طبق آمار وب‌سایتش، ۱.۷ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، بلو اسکای که توسط جک دورسی، یکی از موسسان توییتر راه اندازی شده است، حدود ۲۶۵ هزار کاربر دارد. طبق بیانیه ای که قبل از خرید توییتر توسط ایلان ماسک منتشر شده بود، توییتر در ماه مه سال ۲۰۲۲، حدود ۲۲۹ میلیون کاربر ماهانه فعال داشت.

بر اساس گزارش رویترز، در این بین، هر چند تردز یک اپلیکیشن مستقل است اما کاربران می‌توانند با استفاده از اطلاعات ورود به حساب اینستاگرام خود، وارد تردز شوند که افزودن دو میلیارد کاربر ماهانه فعال اینستاگرام را برای تردز راحت می‌کند.

چگونه تردز «Threads» را نصب کنیم؟ 

پس از نصب اپلیکیشن تردز روی گوشی، زمانش رسیده است که وارد این شبکه اجتماعی شوید.

برای استفاده از تردز به حساب کاربری نیاز دارید. اگر پیش‌تر حساب اینستاگرام ساخته‌اید، می‌توانید به‌سادگی وارد تردز شوید.

۱. اپلیکیشن تردز را باز کنید و روی گزینه‌ی Log in with Instagram ضربه بزنید تا وارد تردز شوید.

تردز Threads

۲. گزینه‌ی Import from Instagram را بزنید تا پروفایل اینستاگرام شما به تردز منتقل شود. همچنین امکان ویرایش بایوگرافی، لینک پروفایل و حتی تصویر به‌صورت دستی وجود دارد. برای ویرایش هر یک، روی آن‌ها ضربه بزنید. سپس Next را بزنید.

تردز Threads

۳. در مرحله‌ی سوم باید عمومی یا خصوصی بودن حساب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید همه‌ی کاربران پست‌های شما را ببینند گزینه‌ی Public Profile را انتخاب کنید، در غیر این‌صورت سراغ انتخاب Private Profile بروید.

تردز Threads

۴. در مرحله‌ی چهارم فهرست کسانی را که در اینستاگرام فالو کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. با ضربه روی گزینه‌ی Follow All تمامی حساب‌ها فالو می‌شوند. در صورت تمایل روی گزینه‌ی Follow در کنار هر نام کاربری ضربه بزنید تا آن حساب فالو شود. سپس گزینه‌ی Next را در بالای صفحه بزنید.

تردز Threads

۵. در نهایت روی گزینه‌ی Join Threads ضربه بزنید تا فرآیند ساخت حساب کاربری تردز به اتمام برسد.

تردز به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله هیچ راهکاری برای ثبت نام در ترندز بدون داشتن حساب اینستاگرام وجود ندارد.

راهنمای خرید فالوور در تردز «Threads» 

اکنون می‌توانید برای پیج تردز خود، اقدام به خرید فالوور کنید.

هنگام خرید فالوور تردز، به چند نکته مهم باید توجه کنید تا به مشکلاتی مانند از دست دادن هزینه یا عدم تحویل فالوور مواجه نشوید.

*نماد اعتماد: نمادی که توسط وزارت صنعت و معدن به مدیرانی که کاملا احراز هویت شده‌اند، تعلق می‌گیرد.

*نماد پرداخت: به معنای وجود درگاه پرداخت ایمن (شاپرک) و عدم هدایت به درگاه‌های جعلی یا فیشینگ.

*نماد ساماندهی: نمادی که تمام فعالیت مدیران سایت‌ها را تحت نظر می‌گیرد.

*وجود راه‌های ارتباط: مانند پشتیبانی آنلاین یا تیکت، وجود شماره تماس (موبایل یا شرکت).

اگر قصد خرید فالوور تدرز Threads را دارید، از فروشگاهی خرید کنید که تمام 4 نکته بالا را داشته باشد!

هر چند وجود یک نماد، یعنی نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) به دلیل سازمان دولتی بودن می‌تواند کافی باشد، اما اگر بیشتر از یک نماد وجود داشت، کاملا می‌توان به خدمات فروشگاه اعتماد کرد. زیرا در صورت غیرواقعی یا کلاه‌برداری بودن محصولات یا فروشگاه، توسط این سازمان‌های دولتی، در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قضایی قرار خواهد گرفت.

با توجه به آزاد بودن سورس یا پروتکل آزاد برنامه تردز، به جرات می‌توان گفت که خرید فالوور تردز دیگر تاثیر منفی نخواهد داشت، زیرا هدف این اپلیکیشن، ارتباط بیشتر از محدوده اپلیکیشن بوده و این یعنی هیچ فرصتی برای جذب تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان را از دست نخواهد داد.

افزایش فالوور تردز تاثیرات مثبتی بر روی افزایش اعتبار سخنان شما خواهد داشت! اگر مقاله، نکته، نظر و اعتقادی داشته باشید، اما فالوور کمی داشته باشید، ممکن است بازخورد زیادی دریافت نکنید اما اگر تعداد فالوورهای زیادی داشته باشید، می‌توانید صدها و هزاران نوع بازخورد دریافت کنید.

لینک دانلود شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز «Threads» برای اندروید و آیفون

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96420

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر