پیش‌بینی جذاب برای بازار رمز ارزها | بیت کوین به کانال 60 هزار دلاری صعود می‌کند؟

اخبار منتشرشده در رابطه با خطرناک نبودن سویه جدید کرونا می‌تواند تاثیر مثبتی بر ارزش دلار و تاثیر منفی بر بیت‌کوین داشته باشد.

پیش‌بینی جذاب برای بازار رمز ارزها | بیت کوین به کانال 60 هزار دلاری صعود می‌کند؟

بعد از سقوط بیت‌کوین تا محدوده ۴۲ هزار دلار این ارز روندی رنج به خود گرفت و حالا در محدوده ۵۱ هزار دلار یعنی سقف کانال رنج خود معامله می‌شود.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با بازار رمزارزها گفت: بیت‌کوین به کانال ۵۰ هزار دلار برگشته و شرایط دامیننس بیت‌کوین و اتریوم نشان می‌دهد تقاضا در بازار وجود دارد اما به دلیل ریزش بیت‌کوین تا ۴۲ هزار دلار هنوز ترس در بازار وجود دارد.

محبی عقیده دارد سناریو ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار با شرایط حال حاضر بازار کمرنگ شده اما اگر خبر بدی به بازار برسد احتمالا ریزش این ارز بعید نیست.

مریم محبی در رابطه با محدوده‌های حمایت و مقاومت بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین یک حمایت در محدوده ۴۷ هزار دلار دارد و یک مقاومت در محدوده ۵۳ هزار دلار. اگر مقاومت ۵۳ هزار دلار به بالا شکسته شود می‌توان انتظار رشد بیت‌کوین تا محدوده ۵۷ تا ۶۰ هزار دلار را داشت اما اگر بیت‌کوین از شکستن مقاومت ناتوان باشد احتمالا به محدوده ۴۷ هزار دلار بازمی‌گردد.

این کارشناس در رابطه با فاندهای بازار گفت: اخبار منتشر شده در رابطه با خطرناک نبودن سویه جدید کرونا می‌تواند تاثیر مثبت بر ارزش دلار و تاثیر منفی بر بیت‌کوین داشته باشد.

تکنیکال

شاخص مقاومت نسبی در نمودار چهار ساعته ارز دیجیتال بیت‌کوین روی عدد ۶۱ قرار دارد اما روندی نزولی به خود گرفته است.

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۵۱ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده و به نظر می‌رسد بازار در کوتاه‌مدت یک اصلاح داشته باشد اما مهم این است که محدوده ۵۰ هزار دلار حفظ شود.

کندل‌ها در محدوده ۵۱ هزار و ۳۰۰ دلار سقف اندیکاتور بولینگرباند را سوراخ کردند و این موضوع هم می‌تواند سیگنالی مبنی بر اصلاح بازار بیت‌کوین باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5137

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر