شیائومی رکورد زد / رونمایی از شارژر غول آسا

به نظر می‌آید شیائومی رکورد جدیدی را در زمینه شارژ گوشی‌های هوشمند به نام خود ثبت کرده است.

شیائومی رکورد زد / رونمایی از شارژر غول آسا

به نظر می‌آید شیائومی رکورد جدیدی را در زمینه شارژ گوشی‌های هوشمند به نام خود ثبت کرده است. این شرکت به تازگی از شارژر سریع ۲۱۰ واتی خود رونمایی کرده که می‌تواند تنها در عرض هشت دقیقه باتری گوشی‌های هوشمند را شارژ کند. اطلاعات بیشتر درباره شارژر ۲۱۰ واتی شیائومی را در ادامه بخوانید.

در حال‌ حاضر، گوشی iQOO ۱۰ Pro از شارژ سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند که در مدت ۱۰ دقیقه، گوشی را از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌کند. حال،‌ شارژ سریع ۲۱۰ واتی شیائومی این میزان را دو دقیقه کاهش داده و اکنون تنها به ۸ دقیقه برای شارژ کامل گوشی موبایل احتیاج دارد.

تاکنون، شیائومی آزمایش‌های متعددی را با گوشی پرچمدار سال گذشته خود، Xiaomi ۱۱ Ultra، انجام داده است اما درحال‌حاضر شارژ ۲۰۰ واتی در مرحله تجاری‌سازی قرار ندارد. با استفاده از این سرعت شارژ، گوشی هوشمند در حدود ۸ دقیقه به‌طور کامل از ۰ به ۱۰۰ می‌رسد.

اخیراً مشخص شده شیائومی برای شارژر جدید ۲۱۰ واتی HyperCharge خود از رگلاتوری چین مجوز گرفته است. از آنجایی‌ که شارژر جدید شیائومی گواهینامه خود را دریافت کرده، ممکن است نیاز نباشد مدت‌زمان زیادی برای عرضه آن به بازار صبر کنیم.

مشخصات شارژر ۲۱۰ واتی شیائومی

در شرایط کنونی، هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی این شارژر را با یک گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد یا خیر. شارژر ۲۱۰ واتی HyperCharge شیائومی حداکثر قادر به شارژ باتری با ولتاژ ۲۰ ولت با شدت جریان ۱۰.۵ آمپر (توان ۲۱۰ وات) است.

با این سرعت شارژ، می‌توان انرژی موردنیاز برای گوشی هوشمند خود را در طی زمان کوتاهی بدست آورده و سپس از دستگاه برای یک روز کامل نیز استفاده کرد.

البته باید درنظر داشت ۸ یا ۷ دقیقه‌ زمان شارژ برای باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و اگر اندازه باتری بزرگ‌تر شد، این بازه‌های زمانی ممکن است تغییر کند.

زمان عرضه شارژر ۲۱۰ واتی شیائومی

این سرعت شارژ جدید می‌تواند در برنامه‌های شیائومی برای گوشی‌های هوشمند آینده خود درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد شیائومی ۱۳ یا شیائومی ۱۳ اولترا اولین دستگاه رده‌بالا مجهز به این توان باشد که پتانسیل ثبت رکورد سرعت شارژ را دارند.


 

منبع: شهر سخت افزار

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39530

ارسال نظر